"הם רצו להרוג את הבן שלי ואלוהים הציל אותו. ויסאם גילה אחריות ואזרחות טובה. הוא ניסה להפריד בין צעירים שתקפו נהג מונית ועכשיו הוא מאושפז בטיפול נמרץ עם עשר דקירות. אני מקווה שהמשטרה תגיע לתוקפים ותעמיד אותם לדין".
1 צפייה בגלריה
ויסאם אלעג'ו. "הוא מחפש איך לעזור לאנשים"
ויסאם אלעג'ו. "הוא מחפש איך לעזור לאנשים"
ויסאם אלעג'ו. "הוא מחפש איך לעזור לאנשים"
( פרטי)
כך אמרה השבוע סמירה אלעג'ו, אמו של ויסאם בן ה-20, שהותקף קשות על ידי צעירים בנתניה.
ויסאם, תושב רמלה, עובד בהנחת תשתיות וקידוחים לרכבת בנתניה. הוא מתחיל את העבודה בשעה 20:00 בערב ומסיים אותה בארבע בבוקר. ביום שישי שעבר, בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שסיים את העבודה, הוא עשה את דרכו הביתה ברכב יחד עם בנו של הקבלן ושלושה עובדים אחרים.
על פי עדות אחד העובדים, הם נכנסו לתחנת דלק בנתניה על מנת לתדלק ולקנות סיגריות. "הם נכנסו לתחנה והבחינו בצעירים מתעמתים עם נהג מונית מבוגר ממוצא ערבי. הצעירים קראו לו 'מחבל, צריך להרוג אותך'.
"ויסאם והבן של הקבלן גילו אחריות והתערבו על מנת להרחיק את הנהג מהצעירים וכך עשו. הם אמרו לנהג להמשיך בנסיעתו, עלו לרכב ונסעו על מנת שלא להתעמת איתם. אפילו לא תדלקו ונסעו לחפש תחנת דלק אחרת".
מחקירת המשטרה ומהעדויות בשטח עולה כי חבורת הצעירים הזמינה חברים שלה ופתחה במרדף אחרי הרכב בו נסע ויסאם עד שהרכב נעצר בתחנת דלק אחרת באזור נתניה. "הם עקבו אחריהם כל הזמן תוך כדי שהזמינו עוד אנשים", מספרת סמירה. "כאשר הגיעו לתחנת הדלק ויסאם והנהג יצאו מהרכב ולא הבחינו בהם. החבורה מיד התחילה להתיז עליהם גז מדמיע.
קראו עוד>>
"ויסאם לא הצליח לברוח ונפל ארצה והם התחילו לתקוף ולדקור אותו בסכינם שהיו ברשותם. הנהג שהיה איתו הצליח לגרור אותו לתוך תחנת הדלק ושניהם הסתתרו בשירותים".
עובדים בתחנת הדלק הזעיקו את המשטרה והתוקפים נמלטו. ניידת אמבולנס פינתה את ויסאם לבית החולים לניאדו שם אושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ. "הרופאים אמרו לי שוויסאם הגיע עם פגיעות חודרניות בכל חלקי גופו", אומרת אמו.
"הם נתנו לו שמונה מנות דם והרדימו אותו. לפי מצבו, הבן שלי פשוט מאוד נרצח ורק אלוהים הציל אותו והחזיר אותו לחיים".
ויסאם הוא הבן הקטן במשפחה וחי עם אמו. הוא סיים תיכון ברמלה והתחיל לעבוד על מנת לחסוך כסף ללימודים. "אני מכירה את הבן שלי כמו את כף היד שלי. הוא לא אדם שמחפש בעיות אלא להפך הוא מחפש איך לעזור לאנשים. הוא שילם מחיר יקר רק בגלל שגילה אזרחות טובה. אני קוראת למשטרה לעשות את הכל על מנת להגיע לתוקפים".
ח"כ אחמד טיבי שביקר את ויסאם בבית החולים אמר כי אין ספק שמדובר בפשע שנאה על רקע לאומני. "חבורה של מתפרעים חוליגנים התנפלו על נהג מונית ערבי שנס על נפשו.
"שני צעירים שניסו לגונן עליו נכנסו לחנות לקנות ואז כ- 10 חוליגנים התנפלו עליהם ודקרו את ויסאם. פניתי למשרד לביטחון פנים כדי דעת האם התוקפים נעצרו ומה מצב החקירה. זה מעשה נפשע", מסר טיבי.
במשטרה ציינו כי לא מדובר במקרה על רקע לאומני. "מדובר באירוע שהתחיל עם תקיפת נהג מונית על ידי צעירים שיכורים, הפצוע יחד עם אחר גילו אזרחות טובה והתערבו להפריד ביניהם ובגלל שהתערבו אותם צעירים תקפו אותו. החקירה נמשכת וטרם נעצרו חשודים", נמסר.
לעדכונים: חדשות נתניה