ערמות של גזם, בגדים ישנים, ריהוט וחתיכות עץ וברזל הפכו לתמונה נפוצה ברחבי נתניה, על המדרכות ובסמוך לפחי האשפה.
1 צפייה בגלריה
ערימות של זבל
ערימות של זבל
זבל זרוק על ופחים מלאים
(פרטי)
"יש פינוי כל שלישי של פסולת גושית כולל גזם, אבל בעירייה מצפים שאנשים יוציאו את הפסולת המדוברת רק בשעות הערב וזה בעייתי", מספר רז משולם מ"וועד מרכז העיר".
"זאת בעיה ידועה. בעיקר ברחובות השבעה ושדרות בנימין. לצערי, הטענות של התושבים צודקות. קורה לא אחת שתושבים מוציאים את הפסולת שלא בימים של הפינוי ואז נוצרים אזורים בהם יש 'הרים' של לכלוך ופסולת".
קראו עוד>>
"יש עלייה בכמות הפסולת שאנשים מוציאים לאחרונה למדרכה", אומרת השבוע תושבת העיר. "זאת תופעה ידועה אבל אני כבר לא מתלוננת כי זה לא עוזר. אם היה יותר פיקוח אז היה פחות זבל ולא היו ערימות של בגדים ישנים, ריהוט ישן וגזם".
מי שהדבר מפריע להם עוד יותר אלא משפחות עם עגלות ילדים, בעלי מוגבלויות וקשישים המתקשרים להתנייד על המדרכות. ''זה מאוד מסוכן, במיוחד כשיש ילדים ברחוב. נכים לא יכולים לעבור ואימהות עם עגלות גם לא'', מבהיר משולם.
מהעירייה נמסר: "מתבצעת אכיפה שוטפת ואינטנסיבית כנגד אנשים המשליכים פסולת וגזם ברחובות העיר שלא בימי הפינוי. רק בשנת 2022 נרשמו למעלה מ־600 קנסות ואנו נמשיך באכיפה למען שמירה על הסדר ובריאות הציבור. לצערנו, ישנם אנשים שעדיין משליכים פסולת ברחובות מבלי להתחשב ביום הפינוי והם פוגעים בכלל הציבור".
לעדכונים: חדשות נתניה