הבעלים של מועדון הספורט "קולג'ים" בשכונת קריית השרון, הגיש לאחרונה צו למניעת הטרדה מאיימת (צו הרחקה) כנגד אחד מלקוחות המועדון לשעבר, לאחר שלטענתו הלקוח המשיך להגיע למועדון - למרות שפג תוקף המנוי שלו. בעלי הקאנטרי טען כי אי ההסכמה על תוקף המנוי, כמעט והידרדרה לאלימות.
1 צפייה בגלריה
בריכה אולימפית
בריכה אולימפית
מתעקש להגיע
(צילום המחשה: shutterstock)
"כשנמסר לו (ללקוח, ד"ס) שהמנוי הסתיים לפני שבוע", אמר הבעלים בדיון בבית משפט השלום בנתניה, "הוא המשיך להגיע. הזמנו אותו לפגישה כי לא רצינו מהומות. הסברנו לו, הראינו לו שהוא קיבל את כל שבעת החודשים, הכל סוכם, הוא לא קיבל זאת והחל להתפרץ ורצה לפגוע בסמנכ"ל של המועדון. הוא הרים ידיים.
קראו גם:
"איש המכירות עצר אותו שלא תהיה אלימות. אני מיד התקשרתי למשטרה, הגיע שוטר קהילתי והוא (הלקוח, ד"ס) המשיך לשחות בבריכה. השוטר אמר לו שיצא מהמים, והוא לא הסכים ודיבר לא יפה לשוטר".
לדברי הבעלים, הלקוח המשיך להגיע ולהיכנס אל הקאנטרי בדרכים יצירתיות. "הוא קופץ מעל המחסומים", אמר בדיון בבית המשפט, "פשוט מתעלם וממשיך להגיע. הצ'יפ לא פותח לו כי המנוי הסתיים אז הוא קופץ מעל המחסום. מאז הוא לא מאיים. אנו לא פונים אליו, אמרתי לפקידות לא להיכנס איתו לעימותים. היו איומים מצידו שחד משמעית אף אחד לא יעצור אותו ושאם יהיה צורך הוא יגיע עם מקל וישבור לכולם את הראש".
למרות טיעוניו של בעלי הקאנטרי, בית המשפט בחר שלא להוציא צו הרחקה כנגד הלקוח לשעבר, מכיוון שלא היו בטיעונים "תשתית לאיומים יזומים".
כל העדכונים - חדשות נתניה