יוני שטבון, יו"ר האופוזיציה ויו"ר סיעת "אחריי", הודיע היום (שישי) על פרישתו ממועצת העיר נתניה.
כך פרסם היום בדף הפייסבוק שלו, ובהודעה ששלח לתקשורת. "חברים ושותפים - חג שמח. אני רוצה לעדכן אתכם באופן אישי כי אעזוב היום את פעילותי במועצת העיר נתניה", כתב שטבון, "אמשיך בע"ה להיות ממוקד בעשייה עבור כלל הציבור בישראל במגוון תחומים. ברמה האישית, המשפחתית והציבורית - זהו הדבר הנכון לעשות.
1 צפייה בגלריה
(יוני שטבון (צילום: אסף פרידמן))
"ביום זה של ערב החג האחרון ושמחת תורה, מתפלל יחד איתכם לאחדות ואהבה בין כולנו, וכמובן בריאות. והכי חשוב - תודה על הכל". שטבון לא נימק מהי הסיבה הספציפית לפרישתו מהמועצה.
בעקבות פרישתו של שטבון, חברת המועצה ליאורה לוי תהפוך ליו"ר סיעת "אחריי" וככל הנראה ליו"ר האופוזיציה במקומו של שטבון. בעקבות פרישתו של שטבון, חבר נוסף ברשימה צפוי להיות מושבע במקומו. טרם נקבע בסיעה מי יושבע כחבר מועצה.
קראו גם:
"יש לנו כרגע הרבה על הכתפיים, אנחנו נמשיך בעשייה הציבורית. זה מה שחשוב", אמרה ליאורה לוי בעקבות פרישתו של שטבון, "אנחנו כאן בשביל כל התושבים". "שיהיה לו המון בהצלחה", אמר חבר הסיעה רני אלוש. את תגובתו של שטבון לא היה ניתן להשיג.
כזכור, שטבון התמודד לראשות העיר בבחירות האחרונות בשנת 2018, וזכה לשלושה מושבים במועצת העיר. לאחר הרכבת הקואליציה, שטבון נותר באופוזיציה, ושימש כיו"ר האופוזיציה במשך שנתיים.
כל העדכונים - חדשות נתניה