זה לא כל כך נעים לראות סניף עמוס - ובמיוחד בקורונה: תמונות וסרטונים שהגיעו לידי "מיינט נתניה", מתעדים התקהלויות מדאיגות מחוץ לסניף "דואר ישראל" בכיכר העצמאות בתחילת השבוע, כאשר בחלק מהתמונות ניתן לראות כי לא נשמר מרחק של שני מטרים בין הממתינים בתור.
(צילום: אפרים בולמש)
יוני אריאל, תושב שהגיע לסניף ביום ראשון, טוען כי ההתקהלות נגרמה כתוצאה מהחלטה שרירותית של מנהל הסניף להכניס אנשים לפי התור, ולא לפי תורות שהוזמנו מראש דרך האינטרנט, פרוצדורה שמראש נועדה למנוע התקהלות. יש לציין כי החל מיום ראשון בערב, לא היה ניתן כלל להזמין תור דרך האינטרנט כלל, מה שהביא תושבים להגיע לסניף ולהמתין בחוץ לתורם.
קראו גם:
"ביום ראשון האחרון, אני תיאמתי לעצמי תור דרך האפליקציה בדואר ב-13:15, והגעתי בערך ב-13:10", מספר אריאל בן ה-64, "פתאום אני רואה תור ארוך משתרך לפני הדואר, זה לא הגיוני. הרי כל ההיגיון בזמן הסגר שתגיע לפי התור המוזמן.
"ואז התברר שהמנהל נתן הוראה לשומר לא לכבד את התורים שהוזמנו, ולהכניס בצורה אקראית בכל פעם עשרה אנשים, כי הוא פשוט איבד שליטה. אנשים חיכו שם שעתיים. אנשים שהיו להם תור ב-12:00 עוד התייבשו בחוץ כשאני הגעתי. אנשים התעצבנו, אנשים נכנסו כשלא היה להם תור. השומר סירב לקרוא למנהל, ואז פשוט סגרו את דלת הסניף. והמנהל סגר את הסניף לחלוטין, ולא איפשר לאף אחד להיכנס. אני הזמנתי משטרה בשל ההתקהלות, ולצערי היא לא הגיעה".
2 צפייה בגלריה
סניף דואר ישראל העצמאות
סניף דואר ישראל העצמאות
סניף דואר ישראל העצמאות
(צילום: יוני אריאל)
התושב מוסיף ואומר: "האנשים שהיו לפני בתור אמרו לי שהגיעה משטרה לאזור לפני שהגעתי, בגלל ההתקהלות שמנהל הסניף יצר. בגלל שהתווכחתי עם השומר, הוא לא נתן לי להיכנס לסניף בכלל, ונאלצתי לעזוב את המקום, אחרי שחיכיתי חצי שעה לשווא. והדבר הכי גרוע, שבאותו הערב רציתי לקבוע שוב תור באפליקציה, ולא היה אפשרי לקבוע תור. זה חבל, היו שם אנשים עם ילדים קטנים, אנשים מבוגרים, אנשים עם מגבלות. למיטב ידיעתי בסגר אסור להגיע בלי תור, אלא אם יש לך תעודת נכה או שאתה מגיע עם מלווה".
גם אפרים בולמש, סגן ראש העירייה, תיעד את ההתקהלות מחוץ לסניף, וכתב פוסט נוקב בדף הפייסבוק שלו. "דואר ישראל - תתביישו לכם. מתעללים בציבור", כתב בולמש, "בימים עמוסים שכאלה תאפשרו קבלת קהל 24 שעות תוסיפו כח אדם,תוסיפו משמרות, תנו תמריצים לסניפי הדואר שלכם וגם לסניפי הדואר הפרטיים. תתייחסו לציבור!".
2 צפייה בגלריה
סניף דואר ישראל העצמאות
סניף דואר ישראל העצמאות
סניף דואר ישראל העצמאות
(צילום: אפרים בולמש)
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעומסים בחלק מיחידות הדואר בנתניה, הנובעים מהעובדה שדואר ישראל הוא בין הגופים היחידים שממשיך לספק שירות בתקופה מורכבת זו, תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות. בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנת תור מראש לסניף העצמאות, וככל הנראה הייתה תקלה באתר. אנו מתנצלים על חווית השירות במקום, ופועלים לשיפור זמני ההמתנה ביחידות הדואר בנתניה".
כל העדכונים - חדשות נתניה