עיריית נתניה החלה אתמול (שני) ביוזמה חדשה, שמטרתה להעלות את המודעות לשמירה על הנחיות משרד הבריאות בשכונות החרדיות בעיר. הרעיון הוא להגיע לציבור שאינו נחשף לתקשורת החילונית, בדרך שהוא מכיר ובכך לעצור את המשך התפשטות התחלואה בעיר. השיטה - הקלטות רבנים המושמעות במערכת כריזה מרכבי פיקוח עירוני, כאשר כל רב מושמע באוזני חברי הקהילה שלו.
1 צפייה בגלריה
ניידת הפיקוח העירוני כורזת בשכונות החרדיות
ניידת הפיקוח העירוני כורזת בשכונות החרדיות
ניידת הפיקוח העירוני כורזת בשכונות החרדיות
(צילוןם: עיריית נתניה)
קראו גם:
בין הרבנים שמשתתפים במיזם ומושמעים במערכות הכריזה, ניתן למצוא את רב העיר קלמן בר, הרב משה דויטש, רב מרכז העיר, הרב יוסף חיים גבאי רב קהילות "אור מציון" ו-"לתפארת משה" והרב משה בן משה, ראש קהילת "נר רחמים".
בעירייה מקווים כי היוזמה תמגר את התחלואה בשכונות החרדיות, ותביא את תושבי השכונות להקפיד ביתר שאת על הנחיות משרד הבריאות.
יש לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שבעירייה מנסים להגביר את המודעות לשמירה על ההנחיות בקרב הציבור החרדי. לקראת חגי תשרי, קיימו בעירייה כנס וירטואלי בנושא עם כלל רבני העיר.
כך זה נשמע בשכונות החרדיות בעיר:
נזכיר כי רק אתמול, תועדה התקהלות המנוגדת להנחיות משרד הבריאות בשכונת קריית צאנז בנתניה. כאשר האדמו"ר מצאנז, שתועד ללא מסכה, ליווה לצד בני קהילתו את גופתו של האדמו"ר מפיטסבורג ז"ל שנפטר בבית החולים "לניאדו" כתוצאה מנגיף הקורונה.
מסע ההלוויה המאולתר, במהלכו לא שמרו תושבי השכונה על מרחק של שני מטרים וחלקם אף לא עטו מסכה, נמשך עד לניידת של זק"א ת"א, שלקחה את גופתו של האדמו"ר מפיטסבורג לטהרה בחולון ומשם להלוויה בבית העלמין באשדוד.
לעדכונים נוספים - חדשות נתניה