"מתחילת השנה הבן שלי, בכיתה א' בבית ספר יסודי בעיר נתניה, עובר חרם מצד הילדים ואפילו אלימות. הוא לבד ואף אחד לא משחק איתו". כך מספרת אמו של הילד, שהחליטה השבוע לחשוף את הסיפור. זאת לאחר שלטענתה פנתה לצוות ההוראה ולגורמים הקשורים לנושא, והילד נשאר לכאורה ללא מענה מספק מבחינתה.
"לא כיף לי בכיתה. אף אחד לא משחק איתי. אני יושב לבד, אני אוכל לבד", סיפר הילד.
1 צפייה בגלריה
"אני אוכל לבד". הילד בבית הספר
"אני אוכל לבד". הילד בבית הספר
"אני אוכל לבד". הילד בבית הספר
(צילום: פרטי)
קראו גם:
האם הוסיפה: ''על כל בעיה מתקשרים אליי שאבוא לקחת אותו. הם לא רואים את המצוקה שלו. מתחילת השנה הוא לבד. ממש מהרגע שהוא הגיע לבית הספר. לילד יש בעיות רגשיות כתוצאה מהחרם הזה. קשה לו מאוד והוא מגיב בחוסר סבלנות בגלל שקשה לו.
"כואב לי שהוא מגיע הביתה ומספר שהוא לא רוצה ללכת לבית הספר כי מרביצים לו וצוחקים עליו ושהוא לבד כל היום. עלינו ל'וועדת שילוב' כי הבנו שהוא צריך עזרה. אנחנו מחכים לסייעת אבל זה לא קורה ומי שסובל מזה, זה הילד שלי. הוא מתחנן שלא נשלח אותו לבית הספר ושנעביר אותו לבית ספר אחר".
ממשרד החינוך נמסר: "מדובר במקרה מורכב מאוד שמטופל על ידי כל הגורמים המקצועיים במשרד וברשות. האם נמצאת בקשר יומיומי עם הגורמים הטיפוליים והתלמיד יקבל את כל העזרה המתבקשת, עד שיימצא מקום עבורו בבית ספר שיתאים לצרכיו".
מעיריית נתניה נמסר: "בית הספר פועל לקידום אקלים מיטבי ולחיזוק הקשרים החברתיים בחברת הילדים, כיעד מרכזי בעשייה החינוכית. גם במקרה זה מוביל מינהל החינוך תהליכים פדגוגיים הנוגעים להשתלבותו המיטבית של התלמיד ולמיצוי יכולותיו. הליכים אלה טרם מוצו. כמו כן, לא הוגשה כל בקשת העברה. נמשיך ללוות את הורי התלמיד ברגישות, במקצועיות ובתשומת הלב המירבית".
כל העדכונים - חדשות נתניה