שני שלטי חוצות בשכונת קריית השרון בנתניה הושחתו ביממה האחרונה, כאשר במסגרת ההשחתה דמות האישה המפרסמת מותג יהלומים יוקרתי על גבי השלט - צונזרה לחלוטין באמצעות צבע לבן. התמונה הראשונה שהושחתה נמצאת בדרך דגניה, בכניסה לשכונת קריית השרון. התמונה השנייה שהושחתה, ממוקמת ליד הספורטק.
כזכור, זאת לא הפעם הראשונה ששלטי חוצות הושחתו בעיר. רק לפני חודשיים, שלטי חוצות שפרסמו את מצעד הגאווה, הושחתו בצורה דומה. בעקבות התקרית האחרונה, סגנית ראש עיריית נתניה, טלי מולנר, ופעילה חברתית נוספת בעיר ציינו כי יגישו תלונה במשטרה.
1 צפייה בגלריה
אחד השלטים שהושחתו
אחד השלטים שהושחתו
אחד השלטים שהושחתו
(צילום: אורנה אביקזר)
קראו גם:
"אני אדם סבלני וסובלני", אומרת שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העירייה, "תמיד כיבדתי ואכבד כל אדם וכל דעה. אבל לתופעה המכוערת הזאת אין לי טיפה סובלנות. אנחנו נלחם בכל הכוח בגורמים שמשחיתים תמונות נשים! שום קיצוני לא ידיר אותנו מהמרחב הציבורי. אני הולכת לעשות שני דברים: לדרוש שיימצא מבצע המעשה המגונה על ידי גורמי החוק, ולקדם קמפיין עירוני שיעסוק ויילחם בתופעה הבזויה".
"מנחשת שמדובר באותה כנופיה חשוכה שגם דאגה להשחית את השלטים שנתלו מטעם צעד הגאווה בנתניה בחודש הגאווה", אומרת טלי מולנר, סגנית ראש עיריית נתניה, "יש להם בעיה עם הלהט"ב ויש להם בעיה עם נשים והם מנסים להשליט כאן את דרך חייהם שמתאימה למאה שערים לא לנתניה. אני אגיש תלונה במשטרה ואדרוש שיבדקו במצלמות באזור. חייבים למצות את הדין עם העבריינים".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "לא הוגשה כל תלונה בגין אירוע השחתת שלטי חוצות בנתניה. בעקבות פניית כתבים בנדון העניין ייבדק".
כל העדכונים - חדשות נתניה