תושבים מנתניה והסביבה מתלוננים כי אינם מצליחים לקבוע תור למשרד הרישוי בעיר. אלא שביקור במקום גילה אולם המתנה ריק.
2 צפייה בגלריה
משרד הרישוי בנתניה השבוע
משרד הרישוי בנתניה השבוע
משרד הרישוי בנתניה
(צילום: פרטי)
משרד הרישוי ברחוב הקדר 2 בנתניה משרת את תושבי נתניה והסביבה. המתחם עבר מתיחת פנים בתקופת הקורונה, כחלק משיפוץ כולל של קניון הדרים. אלא שתושבים שמנסים לקבוע תור לחודשים הקרובים במטרה להפקיד רישיון, לבצע שינוי ברישיון או להנפיק רישיון רכב, אינם מצליחים לעשות זאת.
תושב נתניה שניסה לקבוע תור למשרד הרישוי הופתע לגלות כי התור הקרוב ביותר הוא לעוד חודש וחצי. "אני צריך להפקיד רישיון. מדובר בפרוצדורה שאפשר לעשות רק במשרד הרישוי", הוא מסביר. "כל עוד הרישיון לא הופקד אני משלם על זה וחבל לי על הכסף. הבעיה שכל פעם אני מתייאש מחדש לחכות על הקו שיענו או שיחזרו אליי, אז ביקשתי מהבת שלי שתעשה את זה בשבילי. אני לא מבין מה הבעיה לשחרר תורים. המשק חזר לעבוד רגיל, לא?".

2 צפייה בגלריה
משרד הרישוי בנתניה השבוע
משרד הרישוי בנתניה השבוע
משרד הרישוי בנתניה
(צילום: פרטי)

תושב נוסף כעס כשהגיע למתחם וגילה כי הוא ריק: "למה אני צריך להגיע לפה ולגלות שהמקום כמעט ריק? חשבתי שאין תורים כי יש עומס אבל בתכלס המקום ריק".
אתה לא יכול לעשות את הפעולות דרך האתר?
"הלוואי. אני צריך למכור אוטו ישן שעומד אצלי בחצר מאז הקורונה. יש לו קונים אבל בגלל שלא עשיתי טסט, צריך להוציא רישיון חדש. בגלל שלא מצאתי תור קרוב דרך האפליקציה של משרד התחבורה, החלטתי להגיע פיזית למקום, אבל לא נותנים לי להיכנס ללא תור".

קראו גם:

"לא מספיק שאין תורים למשרד הפנים, עכשיו גם משרד הרישוי?", תוהה בקול זוג מבוגר שיצא ממשרד הרישוי לאחר שחיכה חודשיים לתור. "הגענו להפקיד רישיונות כי הרכב שלנו ישן והחלטנו למכור אותו לפירוק. התברר לי שאם אני מוכר את הרכב אני שוב צריך לבוא לפה".
בשיחה עם תושבים שהמתינו לתורם מחוץ למשרד הרישוי התברר כי גם מי שקבע תור לא נכנס בשעה שנקבעה לו. "קבעתי תור לשעה 10:00 בבוקר בשביל שאספיק לחזור מהר לעבודה. אז נכון, יש פה חניה שהיא חינם וזו שעה שאין פקקים, אבל למה אני מחכה שעה וחצי בחוץ? בשביל מה קבעתי תור?".
ממשרד התחבורה נמסר: "משרדי הרישוי עברו בשנה האחרונה רפורמה מקיפה בשירותים הניתנים לציבור הרחב, תוך הרחבת השירותים המקוונים וקיצור לוחות הזמנים לטיפול בפניות. מערכת זימון תורים מציגה את התורים הפנויים למשך שבועיים. יצוין כי מדי יום נפתחים תורים נוספים בכלל הסניפים וניתן להתעדכן באתר. משרד התחבורה ימשיך לפעול לשיפור השירות ויעניק לציבור את האפשרות לבחור בין שירות פרונטלי מלא ובין שירות דיגיטלי מרחוק, תוך פיתוח אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, והנגשת השירותים בכל הערוצים".