שלושה חשודים תקפו שני תושבי אבן יהודה לפני מספר ימים בבניין בו אחד מהם התגורר והשני התארח אצלו. כתוצאה מכך השניים סבלו מחבלות ושברים בגופם ונזקקו לטיפול רפואי.
2 צפייה בגלריה
תקפו שני אנשים וברחו
תקפו שני אנשים וברחו
תקפו שני אנשים וברחו
(המחשה: Canva)

עם קבלת הדיווח על האירוע פתחו חוקרי תחנת שדות בחקירה. שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כשבוע שלושה בני משפחה תושבי הדרום בחשד לתקיפה החמורה באמצעות אלות ברזל. היום (חמישי) הגישה נגדם יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום בגין המיוחס להם.

קראו גם:

על פי כתב האישום, שניים מהנאשמים הינם אחים תושבי באר שבע ואילת. השניים הגיעו לאבן יהודה יחד עם בן משפחה נוסף, תושב באר שבע, כשהם מצוידים באלות ברזל וחיפשו את הקורבן שהינו בעלה של אחותם. זאת, במטרה לתקוף אותו על רקע חוסר שביעות רצונם מיחסו של הקורבן לאחותם.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
נעצרו שלושה חשודים בתקיפה
(המחשה: Shutterstock)

עם הגיעם לאבן יהודה, זיהו שלושת הנאשמים את הקורבן וחברו בחדר המדרגות בבניין בו החבר מתגורר, אז ניגשו שניים מהנאשמים לקורבן ותקפו אותו באגרופים ואלות ברזל, כשניסה חברו של הקורבן להתערב ולהפסיק את הקטטה הותקף אף הוא על ידי הנאשם הנוסף. שלושת הנאשמים, תושבי ב"ש ואילת בגילים 47-31, נמלטו בתום התקיפה חזרה לדרום הארץ.
בתום פעולות חקירה מואצות שביצעו חוקרי תחנת שדות בזירה ובשילוב אמצעים טכנולוגיים עצרו השוטרים את הנאשמים סמוך לרהט. שניים מהנאשמים עם עבר פלילי. אחד מהם עמד לדין מספר פעמים בגין עבירות רכוש, סמים ודרישת נכס באיומים. לשני יש שבע הרשעות בגין עבירות אלימות שונות כמו איומים ותקיפת שוטר וכן ריצה מספר פעמים מאסרים. מעצרם של השלושה הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדם שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס להם.