תושב נתניה בן 24 הואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים תושבות העיר.
2 צפייה בגלריה
תקף שתי נשים בזו אחר זו
תקף שתי נשים בזו אחר זו
תקף שתי נשים בזו אחר זו
(המחשה: Canva)

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ספיר אזולאי, לפני כשלושה שבועות סביב השעה 1:30 בלילה הנאשם עצר את רכבו בסמוך למקום שבו עמדה האישה ברחוב דיזנגוף בנתניה, כשהיא מסתמסת בסלולרי שלה, רץ אליה, התנפל עליה מאחור. הנאשם תפס אותה בחוזקה מאחור, כאשר יד אחת שלו כרוכה מסביב לצווארה והיד השנייה שלו כרוכה מסביב לבטנה. בתגובה למעשיו של הנאשם הנתקפת צרחה, אך זה לא מנע ממנו לבצע בה מעשים מגונים. לאחר שלא הפסיקה לצרוח הוא חזר במהירות לרכבו ונמלט מהמקום.

קראו גם:

אחרי כשעה, הנאשם הגיע לבניין ברחוב יוסף בעיר, דפק על חלון הכניסה לבניין וביקש להיכנס. אישה שמתגוררת בבניין והמתינה למעלית פתחה לו את דלת הבניין לאחר ששאלה אותו אם הוא מתגורר בבניין והוא השיב בחיוב. בזמן שנכנסו שניהם למעלית נצמד אליה הנאשם והחל לדבר על זעמו כלפי נשים ואמר לה מספר פעמים שהוא יהרוג את עצמו ויתאבד וביקש ממנה חיבוק תוך שהוא מושיט את ידיו ומתקרב לכיוונה. מכיוון שהיא חששה שהנאשם יפגע בה, היא הסכימה לחיבוק, שנמשך שניות ארוכות עד שהמעלית נעצרה והאישה אמרה לו לצאת ממנה.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הנאשם נעצר
(המחשה: רועי אלמן)
נציין כי עם קבלת התלונות משתי הנשים כי נעשו בהן מעשים מגונים פתחו חוקרי מחלק משפחה בתחנת נתניה בחקירה ולאחר ימים ספורים נעצר חשוד במעשים. בעקבות ממצאיה הוגש בשבוע שעבר כתב אישום נגד תושב העיר בן 24 וכעת הוא עדיין שוהה במעצר.