האירוע הקשה שאירע אמש (שני) הותיר את דיירי רחוב דוד ילין השקט בהלם. ויכוח פרץ בשעות הערב המאוחרות בין גבר (57) לבין בנה של זוגתו, אז שלף הבן סכין ודקר אותו בגבו. הגבר פונה לבית החולים במצב אנוש, שם נקבע מותו.
כוחות גדולים של משטרה והצלה הפרו את דממת הלילה של הרחוב. דיירים רבים יצאו החוצה ונדהמו להבין את אשר אירע. אחדים אף נותרו לעמוד ברחוב זמן רב אחרי שהכוחות עזבו את השטח.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
(צילום: דוברות מד"א)
השכנים מספרים כי מדובר ברחוב בו כולם מכירים אחד את השני. "יצאתי אתמול בלילה החוצה כמו כולם, כי היה רעש של משטרה ואמבולנסים. הופתעתי לשמוע על מה שקרה", מספר א', אחד השכנים. "היו צרחות וצעקות אצל אחת המשפחות בשכונה, אבל אנחנו לא יודעים את כל הפרטים''.
''אנחנו גרים בלב העיר. זו לא שכונה שיש בה פשיעה", מוסיף שכן נוסף. "עצוב לשמוע על מקרים כאלה. מסכנים".
קראו גם:
הדיווח אודות האירוע התקבל אמש בשעה 21:49 במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים לניאדו, אך שם כאמור נקבע מותו.
הפראמדיקים של מד"א, יקי חג'ג' וויקי שמואל וחובש רפואת חירום במד"א אליהו רוזנברג, סיפרו: "הפצוע, גבר בן 57, היה מחוסר הכרה וסבל מפצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות. הרדמנו הנשמנו אותו ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים".
כל העדכונים - חדשות נתניה