יש לא מעט סיפורים ואגדות אורבניות על רומנים בעבודה שגלשו מהמשרד לחדרים לפי שעה, אלא שלרוב האהבה האסורה לאו דווקא ממומשת במלונות יוקרה. אספנו עבורכם את המקומות המובילים שבהם בוחרים תושבי נתניה והאזור להתנתק ולהתבודד.
ב"אהבה על החוף" ברחוב שולמית במרכז העיר, מקבלים חדר מאובזר ב- 250 שקל לשעה. אם תרדמו או תחליטו להישאר שם לילה שלם, תפרדו מ- 400 שקל. מה תקבלו תמורת זה? חקירה קצרה ומוזרה בטלפון על הפרטנר איתו אתם צפויים להגיע, אפשרות לשלם דרך הפייבוקס או בוקינג תחת שם אחר (דיסקרטיות כבר אמרנו?), בריכה מחוממת, ג'קוזי וגם תאורה רומנטית ונוף לים.
רציתם שלישייה? מסתבר שזה עולה יותר. תאלצו להוסיף עוד 100 שקל על הפרטנר הנוסף. אם אתם בכלל בקטע של חילופי זוגות, תיפרדו מ- 450 שקל לשעה. אחרי האקשן, תוכלו להירגע במשחק פינג פונג או סנוקר, ואפילו - לעשות מנגל בחצר.
2 צפייה בגלריה
סקס אהבה בני זוג נשיקה
סקס אהבה בני זוג נשיקה
המחירים: בין 100 ל- 250 שקלים לשעה
(צילום המחשה: shutterstock)
הרחוב פופולארי במיוחד עבור אוהבים דיסקרטיים, כי בהמשך ממוקם גם בית העסק "פינה לאוהבים בים", שם מזמינים את הזוגות לחדר תמורת 200 שקל לשעה או 400 שקל ללילה.
קראו גם:
ב"מול הים" בשדרות עובד בן עמי, מצהירים כי הם מקבלים את כולם בסובלנות, כולל זוגות גייז וגם שירות לבעלי מוגבלויות. בחדר מצעים מצועצעים בגוון ירוק, אבל מצד שני חלון מרווח עם נוף לים, כולל פינת ישיבה סמוכה וארון מראה. המקום שמתאר את עצמו כ''אירוח חלומי באחוזת נופש קסומה לזוגות אוהבים ומאוהבים", מציע להגיע להתארח באופן אנונימי ולהיכנס דרך מעבר דיסקרטי ליחידה ששכרתם.
המחיר זול יחסית: 150 שקל לשעה ו- 170 שקל לשלוש שעות (כולל חניה, ג'קוזי מלבני לזוג, חדר רחצה, אינטרנט אלחוטי ועוד). יש לציין כי באותו הרחוב בדיוק, יש עוד שני מתחמי חדרים ייעודים שכאלה, "יפה נוף" שמציע חדר גנרי בסכום דומה וגם את "C טאוור" שמושקע אף יותר ומציע חדר מול הים במחיר מוזל של 100 שקל לשעה ולילה שלם ב- 350 שקל.
2 צפייה בגלריה
סקס
סקס
תגיעו דרך דלת דיסקרטית
(צילום: Shutterstock)
למי שרוצים להרגיש טבע, כדאי להגיע ל"צימר דרך השדות" שממוקם צמוד לתחנת דלק עמתי, ומזמין אתכם ליהנות מ"שעות של כיף ואינטימיות" על מיטה אורטופדית, כהגדרת המקום. אל החדר תגיעו דרך כניסה דיסקרטית. מצד שני, תוכלו להגיע לשם סולו, בזוג או עם חברים ומשפחות, וכולכם יחד תוכלו ליהנות מנוף פנורמי להרים, כשאתם רובצים על מיטת שיזוף ועושים מנגל.
במקום חדר בסגנון כפרי, מקלחת ומטבח וגם כמה עציצים מפלסטיק. לטובת שעה במקום תיפרדו מ – 200 שקל ועבור לילה שלם, תצרכו להשקיע 500 שקל. צימר נוסף סמוך הוא "צימר המשתלה" שמזמין אתכם לאותו קונספט של עיצוב תמורת 200 שקל לשעה.
במרחק של פחות מ- 7 קילומטר מנתניה, תוכלו לכבות את הפלאפון ולבחור בצימר "בין עצי הדקל" בבית יהושע, שמעלה את הציפיות ואף מספק אותן. המקום מציע למבקרים בו צימר עץ מושקע עם וילונות לבנים אטומים, ערסל תלוי, מצעים לבנים ועוד שלל פינוקים. היתרון של המקום נעוץ כמובן בכניסה דיסקרטית והתשלום שהוא מבלי לפגוש את הבעלים.
בנוסף, מדובר בצימר שהוא גיי פרנדלי וגם מאפשר כניסת בעלי חיים, שממוקם בין עצים ומבטיח אירוח אינטימי שמתחיל במטבח מאובזר, טלוויזיה עם נטפליקס וחדר רחצה עם מגבות ותחליב רחצה. למי שמוכן להיפרד מעוד כמה מאות שקלים תמורת אטרקציות ועיסויים, כדאי לעשות הזמנה מראש. התענוג מתחיל ב- 200 שקל לשעה ומעלה.
כל העדכונים - חדשות נתניה