הועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה לאחרונה את הרחבת קניון עופר השרון אל מעבר לכביש של רחוב פתח תקווה בו שוכן הקניון. במסגרת ההרחבה, יוקם בניין בן 31 קומות במגרש החנייה ששוכן כיום בצומת הרחובות הרצל ופתח תקווה.
1 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט קניון השרון
הדמיית הפרויקט קניון השרון
הדמיית הפרויקט קניון השרון
(הדמיה: האדריכל משה צור, סטודיו הדמיות BERENDSTUDIO)
על פי התכנית, המגדל צפוי להכיל קומת קרקע מסחרית, בשטח של 3,500 מ"ר, קומות לתעסוקה ומשרדים, בשטח של 3,300 מ"ר וכ-25 קומות נוספות שיתפרשו על כ-9,500 מ"ר, ויכילו 92 יחידות דיור. שטח התכנית כולו מתפרש על כחמישה דונם. בנוסף, כ-1,000 מ"ר נוספים יוקדו לשטחים פתוחים ומוסדות ציבור. החברה האחראית על הפרויקט היא מליסרון, החברה אשר מחזיקה בנדל"ן ובנכסים של הקניון.
"במסגרת תוכניתה האסטרטגית, פועלת מליסרון להשבחה ולפיתוח של הנכסים והקרקעות שבבעלותה והמצויים בפריסה ארצית ובמיקומים מרכזיים ומבוקשים", אומרים בקניון עופר השרון, "בין היתר, על ידי הקמת פרויקטים בעירוב שימושים אשר יחברו מתחמי פנאי, בילוי, מסחר, תעסוקה ומגורים. הוצאתה אל הפועל של התוכנית האמורה צפויה להביא להתחדשות ולתרום להתפתחות ולצמיחה של הקניון וסביבתו וכן של העיר כולה".
קראו גם:
קניון עופר השרון מתפרס כיום על שטח של כ- 16,000 מ״ר ובו כ-100 עסקים בתחומי האופנה, המזון, בתי הקפה והמסעדות, קליניקות ובנקים.
לעדכונים - חדשות נתניה