חברות המועצה טלי מולנר וציפי קפל יעלו שתי הצעות לסדר בישיבת מועצת העיר הקרובה שיעסקו בפתיחת מועדון הנוער החדש באצטדיון בשבת ובאכיפת חוקי העזר של העירייה.
2 צפייה בגלריה
העשרה במקום הופעה
העשרה במקום הופעה
האם מועדון ההופעות יפעל בשבת?
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
"נציע להקים סיירת ירוקה, כמו זו הפועלת בתל אביב, רמת גן ובאר שבע, שמטרתה לאכוף איסוף פסולת במרחב הציבורי, זאת לאור עלייה בתלונות תושבים בנושא", מסבירות מולנר וקפל.
קראו גם:
"ההצעה השנייה היא פתיחת מועדוני הנוער בסופי שבוע, וזאת לאחר שבימים אלו מושלמת בנייתו של מועדון נוער חדש במתחם אצטדיון נתניה, שישמש כמקום להופעות. קיימים בעיר עוד שני מועדוני נוער הנמצאים בסמיכות לספורטק דרום ומזרח, רחוק מאזור מגורים. הפעלתם של אלו גם כן בשבת לא תפריע ולא תהווה מפגע רעש מכל סוג שהוא"
2 צפייה בגלריה
מולנר. "שתהיה הצהרה מסודרת"
מולנר. "שתהיה הצהרה מסודרת"
מולנר. "שתהיה הצהרה מסודרת"
(צילום: אסף פרידמן)
בנוסף השתיים יגישו שאילתה בנושא נפיץ – הפודטראק, שעמד בלבו של העימות בין מולנר לראש העירייה והסתיים בפיטורי מולנר מתפקידה כסגניתה של פיירברג-איכר. "אנחנו רוצות לדעת, מה לוח הזמנים להגעת הנושא לוועדת המכרזים, וזאת לאחר שבתשובת ראש העירייה בנושא, נמסר כי גורמי מקצוע בעירייה עובדים על הכנת מכרז חדש".
מן הסתם יהיו התנגדויות להצעות שלכן.
"לא יודעת. נראה מה שיהיה. לגבי המועדון באצטדיון שנבנה בימים אלו אומרים לי שיש כבר תוכנית ומדברים על זה. אם זה ככה, אז שתהיה הצהרה מסודרת בישיבת המועצה. מאחר והאצטדיון פועל ממילא בסופי שבוע, זה טבעי שגם המועדון החדש יופעל בסופי שבוע, לא?".
כל העדכונים - חדשות נתניה