כבר כמעט חודשיים שקרן אדלר מכפר יונה, מאמנת את קבוצת הפילאטיס של אזור השרון של "גמאני רצה", מיזם חברתי קהילתי ארצי של קבוצות ריצה וכושר ללא עלות לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד. כמו שאר הקבוצות ברחבי הארץ, הקבוצה הפועלת בקדימה-צורן, היא ללא עלות ומופעלת על ידי אדלר בהתנדבות מלאה, מתוך רוח נתינה ואהבתה לספורט.
1 צפייה בגלריה
קרן אדלר. "אני משתדלת לאתגר אותן"
קרן אדלר. "אני משתדלת לאתגר אותן"
קרן אדלר. "אני משתדלת לאתגר אותן"
(צילום: אורן אדלר)
קראו גם:
"אני מתאמנת בספורט מגיל מאוד צעיר, גם באתלטיקה קלה וגם בהתעמלות מכשירים", מספרת אדלר בת ה-48, "הגעתי להישגים יפים, אפילו הייתי אלופת ישראל לנוער בכמה ענפים. בסופו של דבר, למרות שזה יכול להסתמן כמסלול טבעי, החלטתי שלא ללכת ללמוד במכללה האקדמית בווינגייט אלא ללכת לתחום אחר, והלכתי לעבוד בהייטק קרוב ל-20 שנה. בסביבות גיל 40 החלטתי לעשות שינוי וללכת ללמוד בווינגייט, אמרתי לעצמי שהגיע הזמן לחזור לתחום שאני כל כך אוהבת. הלכתי ללמוד, עשיתי התמחות לגיל השלישי וגם לפילאטיס, ואני עוסקת בתחום הזה בהמון אהבה ובעיניי זו זכות מאוד גדולה. כיום במסגרת העבודה שלי אני עובדת עם אנשים מאוד מבוגרים, לעתים כאלה שמגיעים לגיל מאה. אני שואבת מזה המון סיפוק".
לדבריה של אדלר, היא הגיעה לאמן את קבוצת הכושר הטריה בקדימה-צורן לאחר ששמעה על המיזם החברתי באחת מקבוצות האימון שלה. "כשצצה בפניי ההזדמנות לתרום בהתנדבות לנשים חולות סרטן כמובן קפצתי על הרעיון", היא אומרת, "גם מהמקום של לעזור ולתרום וגם כדי לשמש מודל לבנות שלי שיבינו שלתרום ולתת זה חלק לא פחות חשוב מלקבל. אני אוהבת לעבוד עם אוכלוסיות מאותגרות, אם זה נכים, קשישים או עיוורים, זו שליחות".
מה האתגרים באימונים לנשים המתמודדות עם סרטן השד?
"אני לא כל כך חסה עליהן, אני משתדלת לאתגר אותן. מצד שני אני משתדלת להבין את הצרכים שלהן. אני מקווה שהקבוצות ילכו ויגדלו לאחר שנשים יבינו את החשיבות של אימונים להקטנה של הישנות המחלה".
כל העדכונים - חדשות נתניה