בית משפט השלום בנתניה פסק פיצויים של כ-593 אלף שקלים לטובת תושבת העיר לאחר שנפצעה בהופעה באמפיתיאטרון העירוני "אמפי על הים" במרכז העיר. האירוע אירע בשנת 2013, דאז נסעה התובעת עם בעלה לאמפיתיאטרון לצפות במופע "עיר פוגשת מוזיקה" שבו השתתף בנה הצעיר במסגרת התזמורת העירונית של נתניה.
1 צפייה בגלריה
העשרה במקום הופעה
העשרה במקום הופעה
חיפשה מקום ישיבה ונפלה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"אנחנו הגענו בסביבות השעה 8 בערב, היו מאות אנשים שנכנסו בבת אחת", סיפרה בעדותה בבית המשפט, "בעלי ירד לבמה לפגוש את הבן שלי שניגן שם, להגיד לו שהגענו. אני חיפשתי מקום ישיבה, עמדתי במעבר המרכזי בחלק הימני שלו קצת אחרי המדרגות, הסתכלתי לכיוון דרום וחיפשתי מקום ישיבה".
התובעת אז סיפרה כי בזמן שחיפשה מושב - נפל עליה מאבטח מטעם חברת הביטחון ששכרה העירייה להופעה. "הוא נפל עליי", אמרה, "כאשר הוא נפל עליי הוא הפיל אותי על הגב, כאשר הרגל שלי פשוטה לצד ימין ולא יכולתי לאסוף אותה, להרים אותה או להזיז אותה".
בעקבות נפילתה, נקבעה לתובעת נכות בירך בשיעור של 30 אחוזים. בית המשפט קבע כי לתובעת נגרם גם הפסד השתכרות, שכן היא חזרה לעבוד במתכונת מצומצמת לאחר התאונה. פיצויים נוספים ניתנו לתובעת בגין כאב וסבל, הוצאות רכב וניידות והוצאות רפואיות. כאמור, התובעת תפוצה בסכום של 593,241 שקלים, שיתחלקו בין עיריית נתניה ובין חברת האבטחה שנשכרה לאבטח את האירוע.
כל העדכונים - חדשות נתניה