חברת Car2Go אמנם הפסיקה את פעילותה בנתניה, אבל תושבים מהעיר עדיין חוששים לחנות בחניות שיועדו עבור רכבי החברה, בשל שלטים המורים על איסור חניה במקום. לטענתם, גם הפקחים מבולבלים עקב השילוט שמאפשר חניה לרכב שיתופי בלבד.
הסכם ההתקשרות בין חברת Car2Go המספקת שירותי רכב שיתופי חשמלי, לבין עיריית נתניה הסתיים לפני כחודשיים, אולם עד כה טרם הוסבו החניות לחניות רגילות לשימוש התושבים, כפי שהובטח. תושבים שרצו לחנות בחניות הפזורות ברחבי העיר טוענים כי הם חוששים לעשות זאת.
2 צפייה בגלריה
 רכב של Car2Go חונה בעיר בעבר
 רכב של Car2Go חונה בעיר בעבר
רכב של Car2Go חונה בעיר בעבר
(צילום ארכיון: אלבום פרטי)
"החניות האלו לרוב ריקות כי אף אחד לא חונה בהן מחשש שיקבל דוח", מספר תושב שכונת אזורים. "נכנסתי לחניה שהייתה פנויה. לפתע הגיע פקח ואמר לי להזיז את הרכב. כשאמרתי לו שהחברה כבר לא פועלת בעיר, הוא אמר שהוא לא יודע במה מדובר, אבל יש שלט, וזו לא חניה שפתוחה לציבור עדיין. ברור שכעסתי. הבטיחו לפני יותר מחודשיים שיפנו את החניות האלו, אז למה מחכים?"
לאחר עזיבת החברה הובטח כי החניות שהוקצו לה יוחזרו לשימוש התושבים וכלל הציבור, יחד עם 40 עמדות הטעינה ששירתו כ- 70 כלי רכב של החברה, שהיו אמורות היו לעבור התאמה לשימוש התושבים.

2 צפייה בגלריה
אורגד. "אני רוצה להבין מה קרה"
אורגד. "אני רוצה להבין מה קרה"
אהרון אורגד. "רשלנות מכעיסה"
(צילום: אסף פרידמן)

"העובדה שמיזם Car2Go כבר לא פעיל בנתניה תקופה די ארוכה, אבל עדיין שמורים מקומות חניה ברחבי העיר כולל שלטים מתאימים, היא רשלנות מכעיסה של העירייה", אומר חבר המועצה, אהרון אורגד. "אינני מבין מה הבעיה להוריד החלטה כאן ועכשיו להסיר את השלטים ומייד. יש בעיריית נתניה למעלה מ-4,000 עובדים, אי אפשר למצוא שלושה שיעשו את זה? שלא לדבר על חברות הקבלן המתפרנסות יפה מאוד מהעירייה. פשוט רשלנות ועצלנות".

קראו גם:

מעיריית נתניה נמסר: "בימים אלו מוסר השילוט המורה על איסור חנייה 'למעט רכב שיתופי חשמלי', וזאת בהמשך להפסקת הפעילות. יהיה ניתן להחנות בהתאם לסימון במדרכה. החניות יוחזרו למצבן הקודם בשבועות הקרובים. לגבי עמדות הטעינה-השבוע החלו בעבודות ביצוע העמדות החדשות של חברת מילגם בחלק ממיקומי העמדות של קאר טו גו וזאת לטובת טעינת רכבים חשמליים".