תלמידיו לשעבר של ד"ר צבי לירז שמתמודד עם אתגרים בריאותיים מורכבים יצאו בגיוס המונים עבורו ועבור אשתו שמתמודדת עם מחלה מורכבת.
2 צפייה בגלריה
ד"ר לירז צבי ואשתו שלי
ד"ר לירז צבי ואשתו שלי
ד"ר צבי לירז ואשתו שלי
(צילום: פרטי)
צבי, שהתגורר בעבר באבן יהודה, הוא איש חינוך ותיק שלימד במספר בתי ספר, בהם כפר הנוער הדסים באבן יהודה, הוביל עשרות יוזמות חינוכיות ופיתח שיטות הוראה חדשניות. הוא הקים כמה בתי ספר, ליווה מורים ומנהלים רבים והדריך תלמידים במשך כ-30 שנה. בין השאר הוביל צבי פרויקט חינוכי ייחודי במפעלי נייר בחדרה בשם ״נייר צעיר״.
באמצעות פלטפורמת "fund me" מבקשים תלמידיו לשעבר לגייס עבורו ועבור אשתו שלי 600 אלף שקל שיהיו מעין קצבת מחיה בעבורם ויאפשרו להם להתרכז בהתמודדויות הבריאותיות שלהם. הקמפיין שיצא לדרך תחת הסלוגן "הפעם כולנו בשבילו" הצליח לגייס עד כה כ-250 אלף שקל. יוזמי הקמפיין מבקשים את עזרת הציבור לגייס את הסכום בארבעת הימים שנותרו לסיום מבצע הגיוס.
תלמידיו לשעבר ומוקיריו של ד”ר צבי לירז כתבו בקמפיין גיוס ההמונים: "ד"ר צבי לירז איש חינוך שעונה להגדרה מורה לחיים נחשב פורץ דרך בחינוך הישראלי הוביל עשרות יוזמות חינוכיות, פיתח שיטות הוראה חדשניות, ליווה מקצועית מאות גננות, מורות, מורים, מנהלים ואנשי חינוך והנחה אלפי תלמידים. דרכו המיוחדת ומעוררת ההשראה השפיעה על כולנו בלא מעט מובנים ואנו כאן כדי לעזור לו. הקמפיין נולד מצורך אישי ומשפחתי אליו נקלעו הוא ורעייתו בשנים האחרונות. שלי חלתה ואושפזה לפרק זמן ממושך, וצבי שסעד אותה לאורך התקופה, שקע בעצמו בהתמודדות רפואית קשה".

2 צפייה בגלריה
ד"ר לירז צבי
ד"ר לירז צבי
ד"ר צבי לירז
(צילום: זואי גרינדאה)

קראו גם:

עוד כתבו: "בזמן ששניהם נאבקים עם האתגרים הבריאותיים, המצב הכלכלי הלך והידרדר משמעותית. שלושת ילדיהם עוזרים ככל הניתן, אך הנטל הכספי כבד מדי. נרתמנו קבוצת תלמידי עבר, קולגות וחברים לסייע לו ולכולנו הבנה משותפת: צבי הטביע את חותמו בחיים שלנו ונתן לנו המון, עכשיו זה תורנו לתת לו בחזרה. הפעם כולנו בשבילו".
צבי לירז ואשתו שלי מוסרים: "אנחנו נרגשים ומכירים תודה לתלמידים וחברים מתקופות שונות שהתגייסו לסייע. זה לא עניין של מה בכך עבורנו ואנחנו המומים מעוצמת התגובות וההיענות של אנשים רבים כל כך מרחבי הארץ. מחבקים ומודים".
לתרומות לד"ר צבי לירז ואשתו: בנק הדואר (9) סניף מרכזי 001 חשבון 30653998 ע"ש לירז או לקמפיין גיוס ההמונים.