בין תושב נתניה בן 33 לשכנו השוטר היה סכסוך מתמשך מאז מרץ האחרון. לפני כשבועיים, פנה אביו של השכן אל השוטר ואמר לו כי בנו מעוניין ליישר את ההדורים בין שניהם ולהתנצל בפניו של השוטר על האירועים הקודמים.
2 צפייה בגלריה
שוטר
שוטר
עשה לשוטר "כיפה אדומה"
(צילום: shutterstock)
לפני כשבוע וחצי השכן פגש את השוטר במדרגות והזמין אותו לדירתו. השוטר לא חשד בדבר על רקע השיחה המקדימה שהיתה לו עם האב, אבל הוא לא שיער כי השכן עושה לו "כיפה אדומה", ומזמין אותו למטרה רעה, במסווה של כוונה טובה. לאחר שיחה קצרה בין השניים, הרגיש השוטר בחוסר נוחות ואמר לשכנו כי הוא צריך ללכת כי הוא הולך לים.
בשלב זה, התנפל השכן על השוטר, הפיל אותו על כד חרס שהיה במקום, תוך שהוא שוכב עליו והולם בו באגרופיו. "אני אהרוג אותך. אני אשחט אותך שוטר מלשן. אתה מלשין עליי כל הזמן. אני אראה לך מה זה עוד פעם אתה תלשין עליי. אני אגמור אותך. אני ארצח אותך", צעק השכן בהתקף זעם תוך שהוא חובט בפניו של השוטר שצעק לעזרה וניצל הודות לאביו ואחיו של השכן התוקף שתפסו אותו והרחיקו אותו מהשוטר.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
השכן יצא לחופשה ותקף את השוטר
(המחשה: יאיר שגיא)

קראו גם:

כל זה קרה בזמן שהשכן יצא לחופשה של חמש שעות מאשפוז נפשי בצו בית משפט בו הוא שוהה מאז חודש מאי האחרון. החופשה נוצלה על ידו כדי לשבור לשכנו השוטר את הפנים - הוא גרם לו לשברים בעין, בסינוס וחבלות נוספות. כל זאת, על רקע חשדו של השכן הלוקה בנפשו שהשוטר "הלשין עליו" על אירועים שבגללם נפתחו לשכן תיקים במשטרה.
נגד השכן הוגש כעת עוד כתב אישום ובקשה להחזקתו במעצר בתנאי אשפוז עד להחלטה אחרת בעניינו או עד שהוא יסכן את הציבור בשנית בחופשה הבאה שלו.