היום (שלישי) בצהריים נפתח בקניון עיר ימים בנתניה סניף של רשת מזון העוף המהיר קנטאקי פרייד צ'יקן (KFC).
2 צפייה בגלריה
סניף KFC בנתניה
סניף KFC בנתניה
סניף KFC בנתניה
(צילום: יח"צ )
אנשים רבים הגיעו לטקס הפתיחה של הסניף ה-16 בישראל, שבו השתתפו מנכ״ל KFC ישראל עומר זיידנר, מנכ"ל קניון עיר ימים ניצן אריאל ומנהלת השיווק של KFC סיון הור.


פתיחת הסניף בנתניה ממשיכה את מגמת ההתרחבות של הרשת וצפויה לשרת קהל גדול מאוד של לקוחות מאזור השרון והסביבה. נציין כי זאת הפעם הרביעית שהרשת פותחת סניפים בישראל, אך זאת הפעם הראשונה שכל סניפי הרשת אינם כשרים ומשמרים את המתכון המקורי והמסורתי שמלווה את הרשת בעולם. הרשת החלה לפתוח את סניפיה בישראל לפני שלוש שנים וחצי, בין השאר נפתחו סניפים בפתח תקוה, ראשון לציון וכפר סבא, ובקרוב ייפתח הסניף ה-17 והראשון שלה בתל אביב.
חברת KFC היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.), רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס, אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ good לפני יותר מ-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום קיימות יותר מ-25 אלף מסעדות ביותר מ-146 מדינות ברחבי העולם.

2 צפייה בגלריה
KFC הגיעה לנתניה
KFC הגיעה לנתניה
KFC הגיעה לנתניה
(צילום: גל זהבי)

קראו גם:

זיידנר: "KFC הגיעה לישראל עם מטרה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. מרגש לראות את הקהל שפוקד פעם אחר פעם את הסניפים החדשים והוותיקים יותר ומצביע ברגליים. מאז כניסת הרשת ארצה אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים בכל רחבי הארץ ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC".
הסניף אינו כשר והוא פתוח בימי ראשון עד שבת בשעות 23:00-11:00.