1 צפייה בגלריה
ערן קישוני (בתמונה הקטנה: שגית עוזרי ז"ל) | צילומים: טל כהן, מיכאל קרמר
ערן קישוני (בתמונה הקטנה: שגית עוזרי ז"ל) | צילומים: טל כהן, מיכאל קרמר
ערן קישוני (בתמונה הקטנה: שגית עוזרי ז"ל) | צילומים: טל כהן, מיכאל קרמר
שגית עוזרי ז"ל היתה בת 24 בלבד כאשר נרצחה לפני 20 שנה בחניקה בידי בן זוגה דאז, ערן קישוני. כעת מבקש הרוצח (היום בן 49) לעמוד בחודש ינואר מתחת לחופה ולהתחתן עם בת-זוגו כיום.
בימים אלה פנה קישוני לבית המשפט בבקשה שיורה לשב"ס לאפשר לו להתחתן מהר ככל האפשר. זאת בשל הרצון המשותף לו ולבחירת ליבו, להביא יחד ילדים לעולם. "בשל גילה, השעון מתקתק והזמן אינו עומד מלכת, ועל כן החשיבות הרבה לקיום אירוע החתונה וההתייחדות, ללא כל דיחוי... ההתייחדות בין היתר, בשל רצוני להקים משפחה", מסביר קישוני את דחיפות העניין.
מותה של עוזרי היה טראגי במיוחד לאור העובדה שאביה שהה מתחת לדירתם המשותפת ברגעים בו בתו נרצחה. עוזרי מסרה לאביה כי היא עומדת להודיע לקישוני שהיא נפרדת ממנו, וביקשה מאביה שיגיע לאסוף אותה לבית המשפחה. בזמן שהאב חיכה מתחת לבית, עוזרי הודיעה לקישוני על החלטתה ואמרה לו כי אביה ממתין לה למטה. קישוני בתגובה לפת את צווארה למוות וניגש לשתות כוס חלב ולעשן סיגריה מעל גופתה.
בשלב מסוים עלה האב המודאג לדירה וצלצל. קישוני שידע כי זה הוא, לא ענה. לאחר מכן הוא נסע להוריו לספר להם מה עשה, ויחד איתם ניגש למשטרה להסגיר את עצמו ולהודיע להם על הרצח.
מאסר העולם של קישוני נקצב ל- 33 שנים, מתוכם הוא כבר ריצה 20 שנים. העובדה כי הוא עומד להינשא ושואף להיות הורה, יקנו לו את האפשרות לבקש את אמון ועדת השחרורים ולשחרר אותו גם שנים ספורות קודם למועד מלוא ריצוי העונש.
אשתו המיועדת של קישוני, תושבת אבן יהודה בת 47, מבקרת אותו בקביעות ופועלת במלוא המרץ לקיום החתונה. בין השאר היא נפגשה עם עובדת סוציאלית מטעם הכלא אשר שוחח איתה על העניין. "אני ובת זוגי אף הסדרנו את כל המסמכים הנדרשים על ידי הרבנות, והיא עצמה מילאה את כל התחייבויותיה על פי הדין ההלכתי בהתאם לדרישות הרבנות", הסביר קישוני בפנייתו לבית המשפט.