1 צפייה בגלריה
בשורה לאומנים| צילום המחשה: pixabay
בשורה לאומנים| צילום המחשה: pixabay
בשורה לאומנים| צילום המחשה: pixabay
אתם גרים בנתניה, בני 15-30 ואמנים בתחילת דרככם? עיריית נתניה חושבת בדיוק עליכם.
בימים אלה מקצה העירייה סכום של 120 אלף שקלים לטובת מלגות לאמנים תושבי העיר, שטרם פרצו לתודעה הציבורית. המלגה פונה לאמנים יוצרים העוסקים בתחומי המוסיקה- כלית/ קולית; תיאטרון; קולנוע; אמנות פלסטית- ציור, פיסול וצילום, מחול- קלאסי/ מודרני/ פולקלור או אתני; כתיבה- ספרות או שירה וניו מדיה.
את המלגה זכאים לקבל רק אמנים יוצרים שמתגוררים בנתניה 5 שנים לפחות, שלא קיבלו בעבר מלגה באחד התחומים מהוועדה לעידוד אמנים בראשית דרכם, אלא אם כן חלפו חמש שנים ממועד קבלת המלגה הקודמת.
את הבקשה למלגות יש להגיש להיכל התרבות נתניה עד סוף חודש אוקטובר, על פי ההנחיות המופיעות באתרי האינטרנט של עיריית נתניה והיכל התרבות.
ההמלצות על מקבלי המלגות תינתנה על ידי צוותי שיפוט הכוללים אנשי מקצוע בכל אחד מתחומי היצירה של האומנים, והן תועברנה לוועדת המלגות העירונית לעידוד אמנים בראשית דרכם.
אהרון אורגד, המשנה לראש עיריית נתניה והממונה על התרבות, האירועים וקשרי ממשל: "וועדת המלגות נוסדה לפני למעלה מעשור והיא אחת המסורות היפות של עיריית נתניה. זו הוועדה העירונית שאני הכי אוהב להשתתף בה, למרות שבוועדות אחרות אנו עוסקים בתקציבים בהיקפים ענקיים, ובוועדה הזו זה צנוע יחסית מהבחינה הזו. אין משמח יותר מלעזור לאמן או אמנית בראשית דרכם ולקוות שהם יצליחו בגדול ויחזירו לעיר בעתיד. בנתניה בהחלט יש כישרונות רבים בכל מגוון האומנויות ואני סומך על השופטים שיתנו לנו המלצות מושכלות״.