1 צפייה בגלריה
מגרש החניה ברחוב יאיר. צילום: פרטי
מגרש החניה ברחוב יאיר. צילום: פרטי
מגרש החניה ברחוב יאיר. צילום: פרטי
אחרי שהיה סגור במשך שנה וחצי לצורך עבודות על מתנ"ס מרכז העיר, מגרש החניה ברחוב יאיר שבמרכז העיר, נפתח השבוע לנוחיות הציבור ללא תשלום.
פתיחתו המחודשת של המגרש, התאפשרה בזכות פעילות משותפת של ממלא מקום ראש העירייה והממונה על התחבורה אלי דלל וחבר ועד מרכז העיר, רז משולם.
מגרש החניה ברחוב יאיר, הסמוך לבית הספר היסודי איתמר, נסגר לפני שנה וחצי לצורך תחילת העבודות על מרכז אופק, המתנ"ס המתוכנן לקום במרכז העיר, אלא שעקב אילוצים, בנייתו טרם יצאה לפועל.
תושבים רבים, ביניהם צוות העובדים בבית הספר איתמר, שנאלצו לבזבז זמן רב בחיפוש חניה ליד מקום עבודתם, התקוממו על סגירת המגרש שהיווה את אחד הפתרונות המעטים למצוקת החניה הקיימת במרכז העיר, בעוד שהעבודות על המתנ"ס המתוכנן כלל לא יצאו לפועל.
רז משולם, פעיל בוועד מרכז העיר, ריכז את פניות התושבים בעניין ופנה איתן לאלי דלל, ויחד פעלו השניים לפתיחתו של מגרש החניה. השבוע, נפתח מחדש מגרש החניה, ששטחו מכיל כ-15 רכבים. מגרש החניה יהיה פתוח לציבור במשך כל שעות היממה, ללא תשלום, עד שייסגר מחדש עם חידוש העבודות על המתנ"ס בעוד כחודשיים.
דלל מסר: "קיבלתי פניות מתושבים שטענו, ובצדק, שכל זמן שלא בונים אין סיבה שהחניה לא תיפתח. החלטתי שנדאג לפתוח את מגרש החניה באופן מיידי וברגע שתחל הבניה, באמצע אוקטובר, להערכתי, נסגור אותו מחדש. בינתיים, הציבור הרחב יכול ליהנות מחניה חופשית, ללא תשלום, בלב העיר".