1 צפייה בגלריה
השוד בשלבים כפי שתועד בסרטון | צילומי מסך
השוד בשלבים כפי שתועד בסרטון | צילומי מסך
השוד בשלבים כפי שתועד בסרטון | צילומי מסך
רחל (רלי) שמש, תושבת כפר סבא שהותקפה ונשדדה על ידי נערים בני עשרה בסמוך לביתה ביום חמישי האחרון בשעות אחר הצהריים, התראיינה בתוכניתו של רפי רשף בערוץ עשר וסיפרה את אשר אירע לה. שמש היא אלמנתו של סגן ניצב אמנון שמש ששירת במשטרה ונפטר לפני כחודש.
שמש סיפרה לרשף על המקרה:
"הלכתי ליד אולמי השרון בכפר סבא, וראיתי את הנערים באים לקראתי, הלכתי מנגד, הם חלפו ותוך דקה עפתי לכביש. הם משכו ממני את התיק ואני חטפתי מכות קשות. עדיין כואב לי. יותר כואב לי שעכשיו עם כל הבטחון שהיה לי, שהסתובבתי חופשי ואני אוהבת ללכת, אני מסתכלת עכשיו בכל רגע אם מישהו בא אחריי. הם פשוט פגעו בי פיזית ונפשית. הם פגעו בי מאוד".
לגבי האנשים שעזרו לה לאחר שנשדדה אמרה שמש: "לקח לי הרבה זמן להתאושש, השכנים עזרו לי לקום מהכביש, ונהג שהגיע עזר לי לשבת, והגיעו צוותי מד"א והמשטרה. הייתי רוצה לשאול אותם (את הנערים, א.י.) מאוד איך הם היו מגיבים אם זה היה קורה לאמא או לסבתא שלהם. הם בגיל של הנכדים שלי".
בכל הנוגע לעונש שמגיע לנערים שביצעו את המעשה, אמרה שמש: "שיישבו קודם כל. שיחשבו על מה שהם עשו. ושיילמדו אחרים לא לעשות את זה. אני לא נקמנית אבל הייתי רוצה שיילמדו לקח".
שמש אף הוסיפה פרטים נוספים לגבי 'השלל הרב' אותו גנבו הנערים: "הם ברחו וזרקו את הכל באחד הרחובות בשיכון שבו אני גרה. לקחו מהארנק את הכסף, היה לי אולי 500 שקל בערך. משהו כזה וזרקו הכל. לא לקחו את הטלפון ולא את הכרטיסים, שום דבר".
כאמור, שלושה נערים מנתניה נעצרו היום (ד') על ידי המשטרה בחשד שביצעו את המעשה.