נציגי ועד בית כנסת בשכונת נאות הרצל המשמשים כגבאי המקום, פנו לאחרונה לבית משפט השלום בנתניה בבקשה לקבל צו למניעת הטרדה מאיימת (צו הרחקה) כנגד שני מתפללים קבועים של בית הכנסת, שלטענתם מגיעים לבית הכנסת ומתפרעים בו כאשר הם שתויים.
1 צפייה בגלריה
בית כנסת
בית כנסת
גרמו לעצירת התפילה בבית הכנסת
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
לטענת הנציגים מטעם בית הכנסת, מדובר בשני מתפללים אשר מגיעים שיכורים למקום וקוטעים את התפילה, למרות אזהרות חוזרות ונשנות ובקשות מצד צוות בית הכנסת. "רק השבת הם גרמו לנו לעצור את התפילה", אמר אחד מנציגי בית הכנסת בדיון למתן צו הרחקה, "יש צעקות, הם איימו אחד על השני כי ניסינו להפריד ביניהם ואז איימו גם עלינו. הם מגיעים שיכורים. אחד המתפללים שמע אותם מדברים ובא אליי ואמר ששמע אחד מאיים על השני שייקח סכין מהמטבח וידקור אותו, וביקש שאסגור את המטבח.
"אי אפשר לדבר איתם. החזן רוצה להתפלל ויש צרחות בבית הכנסת. הם מגיעים כל שבת להתפלל אבל באים שיכורים ועושים בעיות. זה כבר עניין של כמה חודשים. אחד מהם עזב את בית הכנסת ואחר כך חזר שוב והצרות חזרו".
השופט אלי ברנד החליט להיענות לבקשתם של נציגי ועד בית הכנסת, וקבע כי על המתפללים לא להטריד את חברי הוועד בשום צורה או ליצור איתם קשר, ואסר עליהם להתקרב למרחק של פחות מ-50 מטרים מבית הכנסת עצמו.
כל העדכונים - חדשות נתניה