ביום שני האחרון, מקרה עגום אירע בחנות "זול סטוק" במרכז העיר - עוברת אורח גנבה תיק מקשישה על כיסא גלגלים מבלי שזו שמה לב, ונמלטה מהמקום.
(צילום: באדיבות זול סטוק נתניה)
למרבה המזל, המקרה תועד במלואו על ידי מצלמות האבטחה של החנות. בעלי החנות, מתן וקארין מלכה, פרסמו את הסרטון ברשתות החברתיות מבלי לחשוב פעמיים, בתקווה שמישהו יזהה את הגנבת.
"ביום שני בבוקר אני ואשתי היינו בפגישה", משחזר מתן. "בדיוק יצאנו מהפגישה, ואז העובד שלי התקשר אליי, אמר לי שגנבו תיק ושצריך דחוף להסתכל במצלמות. מדובר כאן באישה בת 95 על כיסא גלגלים שהגיעה לחנות עם המטפלת שלה.
קראו גם:
"המטפלת שלה ניגשה לרגע לדבר עם העובד שלי, ואז מישהי פשוט ניגשה לקשישה, וגנבה לה מאחורה את התיק בלי שהיא שמה לב. שוחחתי עם אותה מטפלת, אמרתי לה שהיא יכולה להיות רגועה, אנחנו נהפוך את העולם ונמצא את התיק שלה. דיברתי עם הבת של הקשישה, והיא אמרה לי שהגישה תלונה במשטרה. זה סיפור עצוב ממש".
1 צפייה בגלריה
גניבה בזול סטוק נתניה
גניבה בזול סטוק נתניה
גניבה בזול סטוק נתניה
(צילום: באדיבות זול סטוק נתניה)
מאז פרסום המקרה ברשתות החברתיות, הסרטון ממצלמות האבטחה כבר הפך לויראלי, וזכה למאות שיתופים. "אנחנו עושים את מה שצריך לעשות, לא עשינו משהו מיוחד", אומר מתן, "זאת נראה לי חובה של כל בן אדם, במיוחד שזאת אישה חסרת ישע, על כיסא גלגלים. הפכתי את כל העיר. התקשרתי לבעלי עסקים, לכל אחד שאני מכיר. מצאו תמונה שלה בעסק אחר, ואנחנו על זה. מה שנקרא אנחנו מחפשים בראבק. אנחנו לא הולכים לוותר".
כל היודע פרטים נוספים על המקרה שיכולים לקדם את החקירה מוזמן ליצור קשר עם משטרת ישראל.
לעדכונים - חדשות נתניה