עצב בשכונת אזורים בנתניה: אבי פדלון ז"ל, הבעלים של חנות הצעצועים המוכרת והאהובה בשכונה "א.פ עט לכל" שהייתה ידועה בפי כל כ-"אבי צעצועים", סוגרת את שעריה בסוף החודש.
2 צפייה בגלריה
אבי פדלון, החנות עם מודעת האבל
אבי פדלון, החנות עם מודעת האבל
אבי פדלון, החנות עם מודעת האבל
(צילום: יובל פדלון)
המשפחה קיבלה את ההחלטה לסגור את החנות, לאחר שאבי הלך לעולמו בגיל 53 לפני כשבועיים, לאחר מאבק של חודשים במחלת הסרטן.
"החנות של אבא עומדת בשכונה כבר שלושים שנה", אומר בנו של אבי, ניב, "לפני שבועיים, לצערנו, הוא הלך לעולמו כתוצאה מהמחלה הארורה. מהרגע שגילו לו את המחלה לפני ארבעה חודשים, הוא מהר מאוד התדרדר. הוא לא היה מעשן, לא היה שותה. היה אוכל בריא. הוא היה בן אדם צדיק, ישר, רודף צדק, איש מאמין. עזר הרבה לאנשים. כל השכונה הכירה את אבא".
2 צפייה בגלריה
הצעצועים בחנות "אבי צעצועים" נתניה
הצעצועים בחנות "אבי צעצועים" נתניה
הצעצועים בחנות "אבי צעצועים" נתניה
(צילום: באדיבות משפחת פדלון)
אבי הותיר אחריו אישה, ושלושה ילדים, ביניהם הבכור, ניב. לאחר פטירתו, המשפחה החליטה למכור את תכולת החנות ולסגור את שעריה, כאשר היא פונה לציבור בבקשה להגיע ולרכוש מסחורת החנות במחירי עלות, לפני הסגירה הסופית של החנות בסוף החודש.
קראו גם:
"אחרי שהוא נפטר החלטנו לסגור את החנות שלו", אומר ניב, "יש לנו שכירות עד ה-30 לחודש, עד אז אנחנו צריכים למכור הכל. אז אנחנו מוכרים הכל במחירי עלות. החנות הזאת היא הייתה מקור הפרנסה העיקרי של המשפחה. אבא היה עצמאי, הוא מאוד אהב את זה. הוא אהב לעזור לאנשים, גם מחוץ לחנות. הוא עזר המון לאנשים בכל עניין. משיפוצים בבית ועד עניינים משפטיים. כשאנשים מהשכונה ששמעו שהוא נפטר, הם הגיעו לחנות וחלקו כבוד. עכשיו כל החלק החיצוני של החנות מלא בשלטים ששכנים תלו, בפרחים ונרות נשמה".
איך ההרגשה לסגור את החנות?
"זה לא פשוט. אני ואחים שלי בתור ילדים היינו המון בחנות. אם זה לתת עזרה בחופשים, אם זה סתם לבוא אחרי בית ספר. זו חנות שאהבנו מאוד. גם עם המתחרים ועם הכל מסביב, אבא המשיך משלו להיות בעסק ולא ויתר מעולם על החנות. זה עצוב מאוד".
החנות ממוקמת במרכז המסחרי בשכונת אזורים ברחוב גרינבוים 12. החנות פתוחה בכל יום בין השעות 20:00-10:00 עד ה-30 בדצמבר.
לעדכונים - חדשות נתניה