תושבי שכונת סלע בנתניה המומים בעקבות מותו הלילה (בין רביעי לחמישי) של קנאו פקדו בן ה - 24. המשטרה פתחה בחקירה ובשעות הצהריים הודיעה כי שני חשודים תושבי העיר נעצרו בחשד למעורבות ברצח.
''הוא היה ילד טוב. כולם אהבו אותו. לא ייאמן שזה קרה דווקא לו ועוד בצאת יום כיפור", מספרת חברתו מרין ישראל. "בן הזוג שלי הוא חבר טוב שלו ואכל איתו ארוחה מפסקת. מטורף. כולנו בהלם''.
3 צפייה בגלריה
קנאו פקדו ז"ל
קנאו פקדו ז"ל
קנאו פקדו ז"ל
(צילום: אלבום פרטי)
המקרה אירע סמוך לשעה 1:00, לאחר שישב עם חבריו סמוך למגרש שכונתי. למקום הגיע אמבולנס של מד"א והעניק לקנאו טיפול שכלל החייאה. הוא הובהל לבית החולים לניאדו, אך שם כאמור נאלצו לקבוע את מותו.
איזה בן אדם הוא היה?
מרין ישראל: "בן אדם מדהים ואהוב. הוא היה עוזר לכולם. הבנות שלנו מאוד אהבו אותו. תמיד חייך, היה חבר טוב, איש טוב. הוא לא היה בן אדם שמסתבך. כולם מדברים על זה שהוא לא בן אדם אלים וזה לא נתפס שזה קרה דווקא לו. אמרו לי שהוא נדקר באזור ללא מצלמות".

3 צפייה בגלריה
קנאו פקדו ז"ל
קנאו פקדו ז"ל
קנאו פקדו ז"ל
(צילום: אלבום פרטי)

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
(צילום: דוברות המשטרה)

התושבים משכונת סלע, מספרים על שכונה קשה שבה האלימות והפשע הם חלק בלתי נפרד מהשכונה, אבל גרים בה אנשים טובים שרק רוצים לחיות בשקט. ''יש אלימות'', מספרת תושבת השכונה. לדבריה, ''המשטרה מכירה את המקום וזה לא רצח ראשון שקורה סתם. הגעתי למקום כי שמעתי את הרעש של האמבולנסים ואז סיפרו לי במי מדובר. כולם צעקו 'קאנו נדקר ולא מגיב'. זה פשוט היה מפחיד. כולם הכירו אותו. כואב הלב שככה ילד טוב כמוהו מת ככה. כולם אהבו אותו. עצוב נורא".
קנאו ז"ל הותיר אחריו זוג הורים, אח ואחות המתגוררים בשכונה.
מועד הלוויה טרם נקבע.