זאב בלובמן ז"ל, מאוהדיה המוכרים של קבוצת אליצור נתניה בכדורסל, הובא אמש (רביעי) למנוחות בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה.
בלומן נהרג ביום שלישי בתאונה קטלנית בכביש 90 – כביש הערבה, פחות מחודש לאחר שהפגין נגד מחדל ''כביש המוות'' ונגד אוזלת ידה של הממשלה כדבריו, על שלא פעלה להרחבת כביש 90 לשני נתיבים.
1 צפייה בגלריה
זאב בלובמן וזירת התאונה הקטלנית
זאב בלובמן וזירת התאונה הקטלנית
זאב בלובמן ז"ל וזירת התאונה הקטלנית
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך הרשת החברתית)
אוהדים, חברים ומשפחתו של בלומן ליוו אותו אמש בדרכו האחרונה. בלומן, דמות מוכרת בשל דעותיו ופעילותו הפוליטית, היה אחד מאוהדיה המוכרים והוותיקים של קבוצת הכדורסל אליצור נתניה, אולם בשנים האחרונות התגורר בעיר הדרומית אילת, ועיקר פרסומו בא לו בעיקר בשל פעילותו להרחבת כביש 90 בשל תאונות דרכים רבות שגבו קורבנות רבים.
''זאב הוא בחור שאי אפשר לשכוח'', ספדו לו חברים ליציע שמספרים על בחור מקסים שרבים אהבו.' 'הכרנו אותו מהיציע שלנו כאוהדי נתניה. שמענו בצער רב על המקרה. קשה לשמוע על מקרים כאלה של עוד מוות מיותר''.
בפוסט שפרסם לפני מותו בחשבון הפייסבוק שלו, מחה בלובמן על התעלמות הממשלה ממצב הכביש, וטען כי, ''לא סופרים אותנו. כמה עוד אנשים צריכים להיהרג עד שהכביש האדום יהפוך לבטוח?''. בתאונה הקטלנית בה מצא את מותו, נפצעו שלושה נוספים.
קראו גם:

כוחות ההצלה פועלים בזירה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בחודש שעבר השתתף בלומן בהפגנה בכביש הערבה במחאה על כך שהמדינה לא פועלת מספיק להרחבת הכביש לשני נתיבים על מנת להפוך אותו לבטוח יותר לנסיעה. זאת ועוד, בפוסטים שפרסם ברשתות החברתיות, לא חסך בלומן את דעותיו בנושא ואף כתב, " תגידו, כמה זמן לוקח לסלול את כביש הערבה? שלא יספרו סיפורים. לפני שנים יכלו לסיים! מה בסך הכל ביקשנו, את הזכות הבסיסית להגיע הביתה, ולא בחינם".