תושב נתניה מואשם בניסיון הטרדה מינית וניסיון לצריכת מעשה זנות מקטין, לאחר שהציע הצעות מגונות לסוכן סמוי מטעם משטרת ישראל, שהתחזה לילד בן 13.5 באפליקציית היכרויות עבור הקהילה הגאה. על פי כתב האישום, הסוכן נרשם לאתר האינטרנט וליישומון "MyBf" המיועד להכרויות בקהילה הגאה, לפני כשנה, תוך כדי שהוא עוטה את זהותו של קטין בן 13 וחצי.
1 צפייה בגלריה
ווטסאפ שכונתי
ווטסאפ שכונתי
עבר לשיחות בווטסאפ והבטיח לקנות ל"נער" בגדים וטלפון
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הנאשם, גבר בן 63 מנתניה , פנה אליו והחל להתכתב עמו במשך שלושה חודשים. במהלך ההתכתבויות בין השניים, הנאשם הבטיח לסוכן הסמוי כי "יפנק אותו" ויקיים עמו יחסי מין אוראליים. זאת למרות שלאורך כל הדרך, הסוכן הציג עצמו כילד בן 13 וחצי. הסוכן אף הביע הסתייגות מגילו של הנאשם, אך הוא השיב לו כי הוא "בן 50 שנה אבל גוף 45, דבר איתי" (השגיאות במקור, ד"ס).
לאחר שהשניים עברו לשוחח באפליקציית וואטסאפ, הסוכן הסמוי אמר לנאשם כי הוא מחפש תמיכה, וכי הוא זקוק לכסף עבור בגדים וטלפון חדש. הנאשם הבטיח לו שיקבל בגדים וטלפון חדש ממנו, וביקש מהסוכן הסמוי תמונות של גופו, ואף הציע לו לצלם את עצמו במקלחת. הנאשם שלח לו תמונת עירום שלו, תוך התייחסות חוזרת לגודל איבר מינו.
הנאשם המשיך והבטיח לסוכן כי ייתן לו 600 שקלים לאחר שיבלו יחד בביתו, ואף הוסיף שאם יקיימו יחסי מין אוראליים הוא ייתן לסוכן הסמוי אלף שקלים. בשלב מסוים, הבטיח הנאשם לסוכן הסמוי כי ירכוש עבורו אופני מרוץ, זאת אם יבצע בו מין אוראלי, ולאחר מכן הבטיח לקנות לו טלוויזיה.
בסופו של דבר, לאחר התכתבות שנמשכה שלושה חודשים, הנאשם מסר לסוכן הסמוי את כתובת מגוריו והסוכן השיב לו כי הוא נמצא מחוץ לביתו עם מונית. הנאשם יצא מביתו וניגש למונית בה נסע הסוכן הסמוי, ושילם לנהג המונית בעבור נסיעתו. טרם כניסתם לביתו של הנאשם, הנאשם שילם לסוכן 350 שקלים חדשים עבור המפגש, ונעצר.
כל העדכונים - חדשות נתניה