בשבוע שעבר החל לפעול בחוף פולג חניון דיגיטלי המעניק הטבה לתושבי העיר - שלוש שעות חניה ראשונות בחינם ותשלום מופחת עבור כל שעה נוספת. אלא שתושבים שהגיעו בימים האחרונים לבלות בחוף הים גילו כי על מנת לקבל את הטבת התושב, עליהם להירשם באתר לצורך קבלת תו חניה. בנוסף, בשל תקלה במערכת, חויבו תושבים במחיר מלא, וחלקם עמדו שעה ארוכה בתור בעקבות בעיות בגביית התשלום.
2 צפייה בגלריה
החניון הדיגיטלי בחוף פולג
החניון הדיגיטלי בחוף פולג
החניון הדיגיטלי בחוף פולג
(צילום: פרטי)
"המערכת הותקנה בשבוע שעבר", מספרת תושבת רמת פולג שהגיעה לבלות בחוף, "מהרגע שהתקינו את השערים בכניסה לחניה יש בעיות. יש צפירות של נהגים שנתקעים בשל תקלות בחיוב שמונעות זרימה של תנועה לחניון. בנוסף, תושבים רבים גילו שהם מחויבים במחיר מלא ולא מקבלים הנחה, למרות שהם נרשמו כנדרש".
ריקה אידלמן, תושבת העיר ופעילה למען הסביבה, אומרת: "יש בחוף פולג בעיות בלי קשר לשערים, עד עכשיו החניה היתה בחינם. לא היו שערים, לא מערכת חכמה ולא דרישת תשלום. כנראה שלמערכת עצמה לוקח זמן להתעדכן, כי מי שנרשם ומגיע למחרת מגלה שהוא לא זכאי להנחת תושב. במקום לקבל שלוש שעות חינם ותשלום מופחת של 2.70 שקלים לכל שעה נוספת, אנחנו מחויבים ב-25 שקלים לכל היום או 5.40 שקלים לכל שעה. זה לא בסדר. זה גרם להרבה אנשים להתעצבן כי הם גילו שהמערכת לא עובדת ולא מאשרת הנחה לתושבים. זה גם גרם לפקקים מיותרים".

2 צפייה בגלריה
חוף פולג
חוף פולג
חוף פולג
(צילום: אסף פרידמן)

קראו גם:

מעיריית נתניה נמסר: "בשבוע שעבר החל לפעול חניון דיגיטלי בחוף פולג עם הטבה לתושבי העיר. על מנת לקבל את הטבת תושב העיר יש להירשם באתר לצורך קבלת תו חניה. כמו כן, מצוין באתר ובשילוט בחוף, כי מרגע הרישום עד לעדכון המערכת יש זמן סנכרון של 24 שעות. ביום שישי האחרון, בעקבות הפסקת חשמל היתה תקלה במחסום החניון. בעקבות כך נפתחו המחסומים והרכבים עברו בחופשיות. נדגיש כי לאורך היום נכחו במקום פקח ומאבטח שנתנו מענה בשטח".