350 אלף שקל יושקעו בהכשרת החניון בחוף פולג בנתניה - כך הוחלט בישיבת ועדת הכספים שהתקיימה בשבוע שעבר בעירייה. לפי ההחלטה, בחניון יוצבו עמדות טעינה לרכבים חשמליים ומחסומים ובכך הוא ייהפך לחדשני, מתקדם ודיגיטלי. החלטה זו עוררה התנגדות בקרב חברי המועצה, שטענו כי מדובר בהוצאה מיותרת, ויש לאפשר לתושבים ליהנות מחניה חינם בשנה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
בחניון ייגבה תשלום
בחניון ייגבה תשלום
בחניון ייגבה תשלום
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
עם עזיבתו של מפעיל החניון נקבע כי הכניסה לחניון תהיה חינמית, מאחר שהוחלט כי השטח של החניון המדובר מיועד לשמש כמסדרון אקולוגי בעוד כשנה. אולם החלטה זו שונתה בוועדת הכספים, שם נחשף כי החוף יופעל על ידי מינהל האכיפה, על אף שבימים אלו בונה העירייה חניות חדשות לרווחת התושבים במעלה החוף. בעקבות עבודות הבנייה הסמוכות, האזור רווי פסולת ועל מנת להכשירו כחניון יש צורך בניקיון, יישור ופינוי פסולת הבנייה במקום.
"לא ברור למה העירייה החליטה להפעיל את החניון באמצעות מינהל האכיפה'', טוענת חברת האופוזיציה טלי מולנר בזעם. ''למה להחזיר את הגבייה לחניון הזה עכשיו ולהשקיע בהקמת מחסומים שעתידים להיות ממוקמים בשטח פרטי, אם בעוד עונה הוא כבר ישנה את ייעודו? על מה בדיוק העירייה רוצה לקחת כסף?''.

2 צפייה בגלריה
חוף פולג. המכביה מגיעה
חוף פולג. המכביה מגיעה
החניון הסמוך לחוף פולג ישודרג
(צילום: אסף פרידמן)

קראו גם:

מהעירייה נמסר: "לאחר סיום המכרז ולאחר בחינת הנושא על ידי גורמי המקצוע הוחלט כי חניון פולג יהיה סגור ויופעל על ידי מינהל האכיפה. החלטה זו התקבלה הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת שמירה על הסדר הציבורי עבור באי החוף. החניון יהיה חדשני, דיגיטלי ומתקדם לרבות חיווי סטטוס מקומות חניה עם שילוט מקדים, מידע באפליקציה אודות חניות פנויות וחניות נכים. כמו כן בחניון יוקמו עמדות טעינה לרכבים חשמליים לרשות התושבים ובאי החניון. באשר למחסומים - ניתן להעתיקם בהמשך וזו התוכנית".