תושבים שהגיעו להפגין במוצאי שבת האחרונה נגד הרפורמה המשפטית בסמוך לקניון עיר ימים בנתניה נדהמו לגלות כי צמיגי רכביהם, שחנו ברחוב רותם, נוקבו וכי חלקם נשרטו. לפי המשטרה, באותו הלילה צמיגיהם של שבעה כלי רכב נוקבו ומרבית בעלי כלי הרכב הגישו תלונה בתחנה בגין נזק לרכוש. ''זה כבר עבר כל גבול. זו אלימות'', הסבירה בעלת אחד הרכבים שצמיגיו נוקבו.
1 צפייה בגלריה
החניה בה נוקבו הצמיגים
החניה בה נוקבו הצמיגים
החניה בה נוקבו הצמיגים
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
"זה לא נורמלי'', אומרת לימור שלו (56), מנהלת מרפאה ברמת פולג שגילתה בתום ההפגנה כי רכב העבודה של בעלה אריק ניזוק. "אנחנו גרים ליד השלולית ובחרנו להגיע להפגנה ברכב. כשחזרנו מההפגנה הבנו שמשהו לא בסדר - ראינו שמפגינים אחרים שחזרו יחד איתנו נשארו מחוץ לרכב או שהיו כבר עסוקים עם הגלגלים".
לימור מספרת כי גילתה שלכל הרכבים שעמדו בסמוך לרכב שלה נוקבו הצמיגים. ''לנו פשוט חוררו שני גלגלים אחוריים ולכן לא יכולנו להחליף גלגל ולנסוע, אבל היו שם אנשים שהחליפו גלגל וניסו להבין מי יכול היה לעשות דבר כזה", היא ממשיכה. "אני מיד התקשרתי למשטרה, בעלי הזמין גרר ולמחרת הגיש תלונה בעצמו".

החניה בה נוקבו הצמיגים
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)

גם למיכל, תושבת מרכז העיר שהגיעה להפגנות עם חברה, ניקבו את צמיגי הרכב ובנוסף שרטו את הדלת. ''הצליחו לנקב לי רק גלגל אחד כך שאחרי שעזרו לי להחליף גלגל נסעתי משם, אבל זה עדיין מעצבן כי מדובר בטרטור מיותר. זה לא ימנע מאיתנו להגיע להפגין".

קראו גם:

מי יכול היה לעשות דבר כזה?
"אנחנו חושדים שאלה נערים שלא אהבו את העובדה שאנחנו מפגינים, אבל אי אפשר לדעת. אני יודעת שכבר באותו הערב אנשים התקשרו למשטרה ולמוקד העירוני שיחקרו את הנושא ויבדקו אם יש מצלמות במקום שיעזרו לתפוס את מי שעשה את זה".
ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה".