ד"ר דניאלה אסרף החלה את דרכה האקדמית כסטודנטית לתואר ראשון במשפטים במכללה האקדמית נתניה. לאחרונה מונתה לסגנית דיקנית בית הספר למשפטים במכללה.
1 צפייה בגלריה
ד"ר דניאלה אסרף. "זה מרגש אותי"
ד"ר דניאלה אסרף. "זה מרגש אותי"
ד"ר דניאלה אסרף. "זה מרגש אותי"
(פרטי)
כל חיי אני בלמידה", היא מספרת. "מיד לאחר שירותי הצבאי התחלתי את דרכי האקדמית במכללה האקדמית נתניה בתואר ראשון במשפטים, אותו סיימתי בהצטיינות יתרה.
"במהלך התואר, השכלתי לנצל את ההזדמנות שנקרתה בדרכי לשמש מתרגלת ועוזרת הוראה למרצים שונים במכללה ביניהם פרופ' רות פלאטו-שנער. שם הבנתי שדרכי האקדמית רק מתחילה. התאהבתי באקדמיה".
קראו עוד>>
לאחר סיום התואר הראשון, התחילה בהתמחות במשרד עו"ד ליפא מאיר ושות' בתל אביב והייתה עורכת דין שנים רבות תוך שהיא ממשיכה ללמוד לתואר שני במנהל עסקים ותואר שני עם תזה באוניברסיטת בר אילן, שם סיימה בהצטיינות ולכן שולבה במסלול ישיר לדוקטורט כשלאורכו קיבלה מלגות הצטיינות.
לדבריה, לאורך הדרך, היה לה ברור שעל אף היותה עורכת דין, ליבה במחקר ובאקדמיה ולכן תוך כדי כך שימשה גם מתרגלת, עוזרת הוראה ועוזרת מחקר עד לקבלת הדוקטורט. אז החלה לשמש כמרצה במכללה האקדמית צפת ובמכללה האקדמית נתניה .
לפני מספר חודשים פנתה אליה פרופ' הדרה בר-מור, דיקנית בית הספר למשפטים אשר האמינה בה והציעה לה מועמדות לסגניתה. "הגשמתי חלום כש'חזרתי הביתה' ומוניתי לסגנית דיקנית בית הספר למשפטים.
"זה מרגש אותי עד מאוד. אני כל כך שמחה שבנוסף להיותי אימא בכל רמ"ח אבריי, לא ויתרתי על קריירה מגיל צעיר ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשמש סגנית דיקנית ולהעניק מהידע שלי לדור הבא של המשפטנים בישראל", אומרת אסרף.
לעדכונים: חדשות נתניה