רגע לפני ט"ו באב, החליטו דיירי דיור מוגן "לב גנים" בנתניה לצאת בפרויקט מרגש במסגרתו תלו עשרות לבבות עשויים קרמיקה ובהם טיפים לאהבה, על עצים בגני העיר.
הרעיון לפרויקט עלה אחרי שבדיור המוגן שמעו לראשונה את המילה "דושים", שמתאר מישהי או מישהו שמתנהג לפרטנר שלו בצורה מזלזלת.
3 צפייה בגלריה
לבבות הקרמיקה שתלו הדיירים
לבבות הקרמיקה שתלו הדיירים
לבבות הקרמיקה שתלו הדיירים
(צילום: אלבום פרטי)
"סיפרו לנו שכיום יש מקרים בהם מזמינים לדייטים באוטו ודברים מוזרים כאלה", אמר אחד הדיירים. "כמו למצוא אהבה דרך הטינדר, שם מזיזים את האצבע ימינה ושמאלה בשביל לבחור בן או בת זוג, אז החלטנו לעשות מעשה והכנו בחוג לקרמיקה אצלנו, לבבות אשר יכילו טיפים אישיים מאיתנו, הסבים והסבתות, לדור הצעיר – איך למצוא את עצמם בזוגיות בריאה ואיכותית, משמעותית וארוכת שנים.
"כולם ממהרים היום" אומרת רחל גרשום שמשתתפת בפרויקט "ואני אומרת לצעירים, חכו רגע, תנשמו, תחזרו. כשאתם מעוניינים במישהי תחשבו איך הייתם רוצים שיתנהגו לאחותכם וכך תתנהגו גם. חיזור אמור להיות נעים, רגוע וחווייתי".
קראו גם:

הסבים והסבתות של נתניה מציעים טיפים חשובים - לצפות וללמוד >>>
צביקה ווירג'יניה ברגע רומנטי
(צילום: דיור מוגן לב גנים נתניה)

לדברים אלו מצטרפת מתנה ישי: "מדובר בפרויקט שיושב עלינו כמו כפפה הרי קוראים לנו לב גנים ואנחנו תולים לבבות בגנים. אנחנו מקווים שכמה שיותר צעירים ייחשפו לזה וגם אם נגרום לשינוי קטן זה שווה הכל"

3 צפייה בגלריה
מכינים מכל הלב
מכינים מכל הלב
מכינים מכל הלב
(צילום: פרטי)


הטיפים הכי שווים לזוגיות מדיירי ''לב גנים''

1. לעולם לא הולכים לישון כעוסים ותמיד מסיימים את היום בנשיקת לילה טוב
2. להיות קשובים לא רק למילים של בני הזוג כי אם גם ל"בין המילים", הדברים שמתקשים לבטא תמיד מייצגים את רחשי הלב בצורה המדויקת ביותר
3. הסוד בזוגיות ארוכת שנים נמצא בעולם הפרטי של כל אחד ואחת מבני הזוג ובעולם המשותף. הקפידו לשמר גם עולם פרטי ועצמאי משלכם במקביל.

צפו בטיפים של פנינה דמבינסקי >>>
פנינה דמבינסקי עם טיפ לזוג הצעיר
(צילום: דיור מוגן לב גנים נתניה)

לפני סיום, אתי אדינבורג מציעה טיפ חשוב במיוחד >>>

אתי אדינבורג עם טיפ אחרי ריב
(צילום: דיור מוגן לב גנים נ)