מזה תקופה ארוכה מתלוננים תושבים מנתניה על כלבים משוטטים ברחבי העיר, שעוברים מאזור תחנת הרכבת ואזור התעשיה הישן, לשכונות פולג ונאות גנים (ותיקים).

1 צפייה בגלריה
כלב משוטט בנתניה
כלב משוטט בנתניה
כלב משוטט בנתניה
(צילום: פרטי)

ביום שלישי שעבר אירעו שתי תקיפות כלבים בנתניה, אחד מהם בתוך בית ספר, מה שעורר מחדש את השיח בנושא.
"לאחרונה היו מספר תקיפות של כלבים בעיר, אסור לחכות שיקרה אסון בשביל לטפל בתופעה", מספרת תושבת. "בשבוע שעבר היו כלבים משוטטים ליד השופרסל באזור התעשיה, יש קבוצת כלבים משוטטים ליד תחנת הרכבת ויש גם כלבים של תושבים שפשוט מסתובבים בלי השגחה. זה מלחיץ. הגיע הזמן למגר את התופעה הזו. יש ילדים קטנים שממש מפחדים לראות ככה להקת כלבים. אסור לתת למצב הזה להמשיך. בסוף יקרה אסון".
תושבת המתגוררת בשכונת נאות גנים מספרת כי מדובר בתופעה שרק התרחבה בחודשים האחרונים. "כל יום יש פוסט או דיווח על כלב מסתובב בשכונות בעיר. המצב הזה מסוכן לא רק לילדים ולמבוגרים אלא גם לכלבים, בעיקר הקטנים שחשופים לתקיפה פתאומית".
לאור העלייה בתלונות התושבים תעלה יו"ר האופוזיציה טלי מולנר שאילתה בנושא בישיבת המועצה הקרובה. "מדובר בשאילתה שנייה בנושא, לאחר שהקודמת הוגשה לפני מספר חודשים והעירייה הבטיחה לטפל ולמגר את התופעה. בפועל זה לא נעשה", אומרת מולנר. "מדובר בתופעה מסוכנת לא רק בנאות גנים אלא בכל העיר".
קראו גם:
מעיריית נתניה נמסר: "השירות הווטרינרי פועל ברחבי העיר, בין היתר, במטרה למנוע שוטטות כלבים ועבירות בתחום חוק הפיקוח על הכלבים. במסגרת הפעילות, מופעלים הלוכדים על ידי המוקד העירוני בהמשך לפניות תושבים למוקד וגם במסגרת סיורים יזומים. בחודש האחרון טופלו 26 פניות שוטטות של כלבים, חלקם נלכדו ונגד בעליהם נרשמו קנסות. בחודשיים האחרונים נרשמו קנסות ל-20 בעלי כלבים במסגרת פעילות יזומה. במקרים בהם הכלב משוטט לבד ברחוב ללא בעליו, הוא מובל להסגר בכלביה העירונית".