כלב נכנס לאולפנית בר אילן בנתניה ותקף שלוש ילדות. אחת הבנות ננשכה ואושפזה בבית החולים בעקבות המקרה. האם: ''הבת שלי בטראומה קשה. אני לא מבינה איך בעל הכלב שיחרר ככה כלב תוקפני''.

1 צפייה בגלריה
הכלב התוקף
הכלב התוקף
הכלב התוקף
(צילום: פרטי, מתוך תיעוד האירוע)

מדובר בכלב מסוג רועה בלגי, שנכנס ביום רביעי האחרון לחצר בית הספר השש שנתי אולפנית בר אילן לבנות, לקראת סיום הלימודים, כשהוא ללא רצועה וללא בעלי.
הכלב תקף שלוש ילדות מחוץ לכותלי בית הספר, ואף הפיל ונושך ילדה בת 12, שברחה חזרה אל תוך בית הספר יחד עם חברותיה כשהכלב בעקבותיהן.
הכלב נתפס ברחבה המרכזית, לאחר שמנהל ואב הבית בבית הספר מיהרו לתפוס אותו ולהרחיקו מהאזור שהיה מלא בילדים ששיחקו במקום באותה השעה.
ילדה אחת אושפזה בשל נשיכות הכלב. לטענת ההורים, ''זה לא מקובל שכלב נכנס ככה לשטח בית ספר. לילדות לא היה ברור אם מדובר בכלב חברותי או תוקפני, ולכן הן נגעו בו והוא תקף אותן. איפה היה השומר כשזה קרה? מזל שלא קרה אסון. זה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי".

תקיפת כלב בנתניה

אמה של הילדה שהותקפה על ידי הכלב, סיפרה למיינט נתניה כי מצבה של הילדה השתפר. '
'היא אושפזה עד עשר בערב בבית החולים כי הכלב תקף אותה הכי קשה", מספרת האם בכאב. "הוא ממש הטיח אותה לרצפה וקרע לה את המכנסיים תחת חצאית. היא ממש דיממה ויצאה מהמקרה פצועה. היא כרגע עם טראומה קשה. יש עליה ממש סימני נשיכה. בבית החולים הידקו וחבשו ושלחו אותנו יום למחרת למשרד הבריאות, שם אמרו לנו שהיא לא צריכה כרגע עוד חיסון כי הכלב כרגע בכלבייה העירונית והם יזמנו אותה במידה והיא צריכה חיסון כלבת. טטנוס יש לה''.
קראו גם:
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אב הבית ומנהל האולפנה הגיעו במהירות אל מקום האירוע, הצליחו להשתלט על הכלב בידיים חשופות והחזיקו בו עד להגעת הפיקוח העירוני. הבנות פונו לעזרה ראשונה וטופלו רפואית. הצוות החינוכי נמצא בקשר עם התלמידות ובמקביל - נעשה שיח הרגעה בכיתות".