פיצוץ עז העיר את תושבי שכונת בני ציון בנתניה בסביבות השעה 05:00 לפנות בוקר. דיירי הבניין ברחוב הטורים העידו כי הפיצוץ הרעיד את המבנה. בעקבות דיווח שהגיע למשטרה על הפיצוץ אותרו בשעות הבוקר המוקדמות שרידי אמצעי לחימה בכניסה לבניין. המשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
(צילום: אריק בן שושן, החדשות החמות)
"קמתי בבהלה לראות מה קורה וגיליתי שכל הכניסה של הבניין מלאה בזכוכיות'', משחזר דייר שגר בקומה השנייה בבניין. "הדבר הראשון שחשבתי עליו זה שיש פיגוע, בגלל מה שקורה לאחרונה במדינה אז בטח שפחדתי לרדת לראות מה קרה''. הדייר מספר שהפיצוץ היה כל כך חזק שהוא התעורר מהרעש. ''זה לא מצב רגיל שיש פיצוץ בבניין שלך. אתה חושב מיד על הכי גרוע אבל תודה לאל יש רק נזק לדלת הבניין ואף אחד לא נפגע מזה".

הכניסה לבניין שבו אירע הפיצוץ
(צילום: החדשות החמות)

דיירת נוספת אומרת: ''אני לא יודעת למי זה היה מיועד. השכנים פה אומרים שזה כנראה בשביל להזהיר מישהו, אבל אני לא יודעת את מי. זה לא נעים ככה להתעורר למצב כזה. אני לא מפחדת, אבל אני מקווה שהמשטרה תמצא את מי שעשה את זה. אמרו לי שזה היה על רקע פלילי. זה קרה ב-05:00 לפנות בוקר אז זה בטח לא משהו רגיל".

תיעוד רגע הפיצוץ ממצלמות האבטחה
(צילום: החדשות החמות)

קראו גם:

חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובסיום העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.