עיריית נתניה פרסמה לאחרונה מכרז פומבי להקמת קיר טיפוס בפארק שלולית החורף, אחד מהפארקים העירוניים הגדולים בנתניה השוכן בדרום העיר.
על פי מסמכי המכרז, קיר הטיפוס יוקם בפארק לתקופה של עשר שנים על ידי המפעיל, כאשר קיימת אפשרות להארכה אופציונלית של הפעלת קיר הטיפוס לתקופה של חמש שנים נוספות. המפעיל שיזכה במכרז, ישלם לעירייה דמי שימוש חודשיים של 20 אלף שקלים לפחות (לא כולל מע"מ), לתקופה של 10 שנים לפחות, משמע סכום הנאמד בכ-2.8 מיליון שקלים לאורך כל תקופת ההפעלה.
1 צפייה בגלריה
פארק השלולית
פארק השלולית
פארק שלולית החורף
(צילום: נמרוד גליקמן)
קראו גם:
על פי מסמכי המכרז, העירייה תדרוש מהמפעיל שיזכה במכרז להקים את קיר הטיפוס בתקופה של עד שישה חודשים החל מרגע צו תחילת ביצוע העבודות. העירייה אף דורשת מהזוכה במכרז להציג לה הצעה לקירוי הצללה וקיר וסביבתו, כדי לאפשר את פעילות הקיר בימי הקיץ החמים. המתקן יותאם לתקן אולימפי לפחות בשני מסלולי טיפוס, ויאפשר מספר רמות מקצוענות שונות למטפסים, החל ממתחילים וחסרי ניסיון ועד לטיפוס מקצועי.
אם ייבחר קבלן במכרז ואכן ייבנה קיר בנוי בפארק השלולית, יהיה מדובר ביוזמה יחסית חדשנית של שילוב קירות טיפוס בפארקים עירוניים. מעט מאוד פארקים בישראל זכו לשילוב זה עד כה, ביניהם פארק הירקון בתל אביב ושמורת אגם המונפורט. קיר הטיפוס החדש שיוקם בפארק השלולית יהפוך לשני במספרו בנתניה, אחרי מתחם הטיפוס "מאנקיז" באזור התעשייה החדש.
כל העדכונים - חדשות נתניה