תושבים משכונות בצפון העיר מתלוננים כי בחודשים האחרונים הם סובלים ממכת חולדות קשה. לטענתם, מדובר בעשרות חולדות ברחובות, שלעיתים נמצאות בסמוך לפחי הזבל ולעתים נכנסות לבתים הפרטיים. דיווחים על חולדות נאספו על ידי תושב האזור, חובב לויטס, ועד כה הם כוללים בין היתר את הרחובות ההגנה, בארי, המוריה, רזיאל, ריינס ולאון רייך.
1 צפייה בגלריה
(חולדות | המחשה: shutterstock)
קראו גם:
"פנינו לעירייה כמה פעמים, למוקד העירוני, אבל בגלל שהחולדות היו בחנייה שלנו אז אמרו לנו שזה שטח פרטי וזה לא תחת האחריות שלהם", אומר דייר רחוב ההגנה. "יש פה שטח אדמה ענק לידנו, הוא לא בנוי, ואני חושב שהוא מפוצץ בחולדות. יש לי פה שכן עם יחידת דיור שלפני חודש הייתה לו סתימה בביוב, והוציאו משם לפחות עשר חולדות מתות.
"השכנה שלי ראתה את החולדות גם על הפחים, אז זה לא נכון שהם רק בשטח הפרטי שלנו. התופעה פשוט מגעילה, היא מאוד מפריעה לחיים שלנו. אני פותח את הדלת של הכניסה בזהירות כדי לא להכניס איזו חולדה הביתה. זה בלתי נסבל".
"יש כאן מכה לא נורמלית של חולדות", אומר תושב נוסף מהאזור. "בהתחלה זו הייתה חולדה אחת מדי פעם, עכשיו לפעמים אם הפחים בחוץ, אתה רואה אותן בגדודים. זה פשוט מגעיל לחיות ככה. לא מבין איך זה לגיטימי בשנת 2021 לחיות ככה בנתניה".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "התלונות המגיעות למוקד העירוני ולמדביר העירוני נבדקות ומטופלות. בחודשים האחרונים, לדוגמא טופלו מספר תלונות ובוצעה הדברה בשוחות הביוב בשטחים הציבוריים ברחובות ההגנה, בארי ולאון רייך. נדגיש כי כל תלונה מטופלת ע"י איש מקצוע מוסמך וכוללת בדיקת השטח וטיפול הדברה במידת הצורך.  במידה ומתברר כי קיים מפגע בשטח פרטי – הנושא מטופל ע"י מינהל האכיפה, לרבות דרישה לטיפול במפגע ורישום דו"חות במידת הצורך"
כל העדכונים - חדשות נתניה