שרונה בן אור מנתניה, אשתו השנייה וגרושתו של הרוצח המורשע שמעון קופר, שרצח שתיים מנשותיו ונידון לשני מאסרי עולם, פונה לציבור במטרה לגייס 14 אלף שקלים במימון המונים להוצאת ספר.
כזכור, בן אור הייתה זו שפנתה למשטרה ועדותה הייתה זו שהובילה לפתיחת תיק המוות של אורית קופר, אשתו הראשונה של קופר, ובסופו של דבר להרשעתו ברציחתה. קמפיין המימון המונים מסתיים עוד ימים ספורים, ושרונה פונה כעת לקוראים במטרה לגייס את הסכום הנותר.
1 צפייה בגלריה
שרונה בן אור. בתמונה הקטנה: שמעון קופר
שרונה בן אור. בתמונה הקטנה: שמעון קופר
שרונה בן אור. בתמונה הקטנה: שמעון קופר
(צילום: מיקי מריינפלד)
קראו גם:
"אנשים נוטים לשייך אותי לשמעון קופר", אומרת שרונה, "אבל צריך להבין שמדובר פה באישה שעברה המון בחיים שלה, לא קשור רק לשמעון. הספר הוא ספר אוטוביוגרפי. זה לא רומן, זה לא פרוזה וזה לא ספר בדיחות. זה ספר על חיים מאז שנולדתי, ועד היום. כל דרך החתחתים שעברתי, כל הכשלונות שלי, כל הטעויות שלי, כל הפאשלות שלי וכל המקומות שבהם אני פגעתי באנשים. כולנו פוגעים באנשים, אבל למדתי לסלוח לעצמי, למדתי לבקש סליחה. למדתי לצאת מהמקום הקורבני. אני לא קורבן יותר, וזה תהליך מאוד קשה להודות בזה. הספר הזה מוקדש לאבא ואמא שלי זכרונם לברכה, תושבי נתניה, שבאו לעיר הזאת בשנת 1948 ושמעון קופר רצח את הנפש שלהם".
איך?
"באלימות. אלימות לא חייבת להיות אלימות פיזית. הוא שיקר להם, הוא רימה אותם. אבא שלי נתן לו את הנשמה שלו, והוא בגד בנשמה שלו. שמעון קיבל מהם הכל, הם גידלו את הילדים שלו כאילו הם הנכדים שלהם. היו לי עליות ומורדות עם ההורים שלי, אבל עדיין אלה ההורים שלי. לא הייתה לי ילדות קלה, לא היה לי בית חם ואוהב, אבל ההורים שלי תמיד עזרו לי בדרך שלהם. כשאתה מחפש אהבה, אתה עושה המון טעויות בדרך. נמאס לי לשתוק. התביישתי לדבר ולספר על דברים שקורים לי, טעויות שעשיתי".
לבן אור גם מעבירה ביקורת על העיר שבה גדלה. "אני אישה חזקה, אינטלגנטית ועוצמתית שנותנת את הנשמה שלי", מוסיפה, "אני מרגישה שנתניה בגדה בי. זו העיר שבה נולדתי. אני מרצה בכל רחבי הארץ. בנתניה הייתי פעמיים או שלוש, אבל מעולם לא חשבו לדבר איתי, עם נתנייתית גיבורה, שהביאה רוצח לכלא.
למה חשוב לך להוציא את הספר?
"אני רוצה שיפרידו אותי משמעון. אני כאובה, אני חייבת להוציא את הספר הזה בשביל ההורים שלי, בשביל הילדים שלי שנפגעו. בדרך לא ראיתי גם אותם. אני לא מתביישת להודות בטעויות שלי. תעזרו לי להוציא את הספר. בשבילי זה האוכל שלי".
כל העדכונים - חדשות נתניה