כתב אישום חמור הוגש נגד תושב נתניה, גבר בן 50, לאחר שעל פי החשד תקף את אשתו במספר הזדמנויות, ואת השוטרים שבאו לעצור אותו. בין השאר העז לנשוך את השוטר.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: shutterstock)
כתב האישום מתאר שרשרת אירועים חמורה שאסור להתעלם ממנה.
בחודש ספטמבר האחרון, במהלך ויכוח בין הנאשם לאשתו, דחף אותה מחוץ לבית ולא אפשר לה להיכנס לבית. בהמשך, שפך עליה מים, קולה ובקבוק יין. לאחר שאשתו ניקתה את עצמה, שפך עליה הנאשם מים שוב, ואז חומרי ניקוי שונים, ביניהם אקונומיקה.
על פי כתב האישום, את כל זאת עשה לנגד עיניהם של ילדיהם. לאחר שבת הזוג פנתה למוקד 100, כוחות משטרה הגיעו אל הבית.
קראו גם:
השוטרים הבחינו בגבר אשר ישב בחצר הבית ועישן קנאביס באמצעות באנג. הנאשם נכנס עם השוטרים אל הבית, התיישב והחל לעשן סיגריות.
השוטרים ביקשו מהנאשם להניח את הסיגריות, אך זה סירב, ובשלב מסוים לדברי השוטרים, התרומם והצמיד את גופו אל אחד מהם באופן מאיים. בתגובה, הודיעו לו השוטרים על מעצרו, אך הוא לדבריהם השתולל והתנגד למעצר.
במקרה השני, שאירע לפני מספר ימים, החל ויכוח נוסף בין הנאשם לאשתו על האופן בו היא מתלבשת. בהמשך היום, בשעת ערב, כאשר אשתו של הנאשם וילדיו ביקשו להעיר אותו על מנת שיצטרף אליהם לארוחת השבת, קילל הנאשם את המתלוננת והחל מתיז עליה בצינור המקלחת.
בהמשך הערב, ניגש הנאשם אל האישה אשר ישבה ושתתה קפה, התקרב אליה ודרש ממנה לסדר את המיטה. כשביקשה אשתו מספר רגעים לכך, הנאשם לקח את כוס הקפה ושפך אותה עליה. לאחר שהכינה לעצמה כוס קפה חדשה, שפך הנאשם גם את תכולתה על האישה, והיא נמלטה מהבית.
מיד לאחר מכן, לקח הנאשם סכין וקרע את ריפוד העור של שני כיסאות בבית ושבר את רגליהם. בהמשך, הגיעו שוטרים למקום כדי לעכב את הנאשם, אך הוא התנגד לכך. הוא נשכב על מיטתו בחדר השינה, בעט באחד השוטרים ואף נשך אותו בכף ידו בחוזקה.
כנגד הנאשם עומד כתב אישום נוסף מחודש יולי האחרון, במסגרתו תקף את אשתו, שפך עליה מים חמים מתוך קומקום וגרר אותה בשערות ראשה עד שהוציא אותה מחוץ לביתם.
כנגד הנאשם הוגשה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים. השופטת אופיר כתבי ריבלין בבית משפט השלום פתח תקווה, קבעה כי הנאשם יישאר במעצר עד להחלטה אחרת.
לעדכונים - חדשות נתניה