תושבים ברחוב השבעה במרכז נתניה מתלוננים כי המדרכות ברחוב הפכו למשובשות ושבורות, והדבר מוביל לנפילתם ופציעתם של אזרחים ותיקים הצועדים עליהם.
1 צפייה בגלריה
רחוב השבעה. דרוש שיפוץ
רחוב השבעה. דרוש שיפוץ
רחוב השבעה. דרוש שיפוץ
( פרטי)
התושבים טוענים כי פנו פעמים רבות לעירייה, אך הנושא טרם טופל.
"הבעיה היא שלא שיפצו את רחוב השבעה מאז שהוא הוקם", אומר תושב הרחוב, "המדרכות כאן הן חלק מהעתיקות שיש היום בארץ. אין אופציה ללכת על המדרכות, כי לא רק שהן שבורות, אלא הן לא במפלס אחד. יש אנשים מבוגרים שמאוד קשה להם לשים לב שיש הפרשי גבהים ושיבושים.
קראו עוד>>
"אנשים פשוט נופלים ונפצעים, וזה חוזר על עצמו. כל הפניות שהיו עד עכשיו לעירייה, נענו בשלילה. בכל פעם, דוחים עוד ועוד את העבודות. הורים לא יכולים ללכת עם עגלות של תינוק על המדרכות הללו. הרבה אנשים פנו ולא עזר שום דבר".
"מזה כעשר שנים ועד מרכז העיר פנה לעירייה בנושא המדרכות השבורות והדגשנו, שתושבים מועדים, נפצעים ונזקקים לטיפול רפואי, הורים מתקשים ללכת עם עגלות על המדרכות", אומר רז משולם, יו"ר ועד מרכז העיר, "התשובה שמתקבלת רוב הפעמים היא: נתקן נקודתית ונכניס רחוב זה לשיפוץ בתקציב של השנה הבאה.
"הנה הגיעה שנת 2021 ואנחנו עדיין מחכים יחד, עם תושבי הרחוב. יש לציין, שלאחר פנייתנו האחרונה, אלי דלל, אבי סלמה וציפי קפל, מסרו לנו, שהנושא ייכנס לתקציב הקרוב ויטפלו בבעיה בהקדם".
מהעירייה נמסר: "העבודות ברחוב השבעה נמצאות בשלבי תכנון מתקדמים, בהתאמה להנחיית ראש העירייה בנושא. יש לציין כי תכולת הפרויקט הוגדלה הגדלה ניכרת והוכללו בה גם שדרוג תשתיות המים, הניקוז, הביוב והתאורה".
לעדכונים: חדשות נתניה