תושב נתניה בן 43 מואשם בשני סעיפים של תקיפת בת זוג, לאחר שעל פי החשד תקף את אשתו בשתי הזדמנויות שונות, כאשר באחת מהן הייתה בהריון מתקדם. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בנתניה על ידי שלוחת תביעות נתניה של משטרת ישראל, האירוע הראשון אירע בסוף חודש ספטמבר האחרון.
באותו מקרה אמרה האישה כי היא יוצאת מהבית ושהוא יישאר עם הילדים. אמירה זו לא הייתה מקובלת על הבעל, שהרים עוגה שהייתה על השולחן והשליך לעבר אשתו. על כך האישה אמרה לו בתגובה: "לא חמוד, אצלי זה לא קורה" ונכנסה לחדר השינה.
1 צפייה בגלריה
הריון
הריון
תקף אותה כשהיא בהריון מתקדם
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
הבעל נכנס לחדר אחרי אשתו, שהחלה להתפשט ולהוריד את הכותונת שלבשה. הנאשם משך את הכותנת מטה, ואמר לאשתו כי "תצא ככה החוצה", דחף אותה והפיל אותה על הרצפה. אז הנאשם הרים את האישה, שהכתה אותו תוך שהיא אומרת: "מה אתה מכה אותי?".
מיד לאחר מכן, החל הנאשם להכות את המתלוננת בכל חלקי גופה, בזמן שהיא ניסתה להגן על עצמה. הוא השליך את אשתו על המיטה, התיישב עליה, לפת את ידיה והפעיל לחץ עם גופו על גופה, כך שהיא התקשתה לנשום. "המתלוננת בכתה וצעקה, ביקשה סליחה והצטערה, אך הנאשם לא חדל ממעשיו", נכתב בכתב האישום.
בזמן המעשים, בתם בת החמש של הזוג נכנסה לחדר, ואמה ביקשה ממנה לקרוא לשכנה. לבסוף, שחרר הנאשם את אחיזתו באשתו, שביקשה ממנו לקרוא לאמבולנס שכן הרגישה כי כמעט איבדה את הכרתה. הוא בתגובה אמר לה שהכל בסדר וליטף את פניה.
המתלוננת קמה מהמיטה, ניגשה אל פינת האוכל והרימה את מכשיר הטלפון שלה כדי להתקשר למשטרה. הנאשם צעק אליה "אל תתקשרי למשטרה, תנתקי מיד", תוך שרדף אחריה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לאשתו שטף דם גדול בירך ושטף דם במותניים.
באירוע השני, דחף הנאשם את אשתו ארצה כשהיא הייתה בהריון מתקדם עם בנם, לאחר שאמרה לו כי היא יוצאת מהבית.
כל העדכונים - חדשות נתניה