"הגדרתי את עצמי בחודש האחרון, 'מדבר במעשים', אומר סגן ומ''מ ראש העיר נתניה, אלי דלל, אחד המנצחים הגדולים של אזור מישור החוף בפריימריז בליכוד. ''אני מוכן לקבל כל תפקיד שיש בו עשייה לטובת תושבי מדינת ישראל ותושבי העיר נתניה".
2 צפייה בגלריה
דלל
דלל
דלל
(צילום פרטי)
דלל, שהתבשר על בחירתו בליל חמישי, לאחר שנחשף כי במירוץ אל המקום ה-29 ברשימה הארצית של הליכוד לכנסת ה-25, זכה במירב הקולות, היה חלק ממרוץ צמוד בין 13 מעומדים למשבצת מישור החוף.
דלל עצמו שגרף 2,278 קולות זכה לכל אורך הדרך לתמיכת ראש העירייה מריים פיינברג-איכר ומתפקדים רבים שהביעו תמיכה בבחירתו.

2 צפייה בגלריה
מתוך הקמפיין של דלל לפריימריז
מתוך הקמפיין של דלל לפריימריז
מתוך הקמפיין של דלל לפריימריז
(צילום פרטי)

אחריו ניצבו עו''ד שי גלילי עם 2,034 קולות, שנודע בתמיכתו לשנות את שיטת הפריימריז, ועו''ד יוני ג'ורנו שצבר 501 קולות בלבד, למרות סיקור תקשורתי רב, לאחר ששמו עלה לכותרות בעקבות פרשת פלילית בה היה מעורב לפני למעלה מעשרים שנה.
'"חשוב לי לגעת בנושאים שקרובים לליבי", הוא ממשיך ואומר, "כמו למשל כל נושא הזהות היהודית והמשילות, דיור לזוגות צעירים, קשישים ונכים וכל האוכלוסייה החלשה.
קראו גם >>>
"כמו כן, חשובים לי הנושאים של זהירות בדרכים, ונושא התחבורה הציבורית ושבילי אופניים, דברים שעסקתי בהם ויש לי הרבה רעיונות ותוכניות לגביהם. צריך לזכור שאני נמצא בכל הקשור לנושא המוניציפאלי, למעלה מ-24 שנים ויש לי ניסיון רב בכל הקשר בין המישור הלאומי למוניציפאלי".