לא מעט כדורגלנים הסתבכו עם העולם הפלילי במהלך או בעקבות הקריירה שלהם, עכשיו נראה שנוסף שם חדש לרשימה. זאת בעקבות חקירת אירוע דקירה חמור של אסיר בכלא שטה ביום שלישי שעבר, שהובילה למעצרם של 3 אסירים החשודים במעורבות באירוע - ולמעצרו של הכדורגלן לשעבר יוחאי כהן, הקפטן והסמל של קבוצת עירוני קרית אתא, כמי שחשוד ש"הזמין" את הפגיעה באסיר.
2 צפייה בגלריה
דקירה בכלא
דקירה בכלא
(צילום המחשה: Shutterstock)
מה בדיוק קרה שם? כך עלה בחקירה: בשעה שכל האסירים שהו בחצר האגף של כלא שטה, התקרבו לפתע שלושה מהם לאסיר אחר, שלפו סכינים מאולתרות מהסוג שמכינים לבד בכלא - וניסו לדקור אותו בכל גופו. הוא התחמק מהם ולמרבה המזל סוהרים הספיקו להתערב לפני שנפצע בצורה חמורה.
חקירת האירוע הבהירה כי התוקפים הם שלושה אסירים מהכלא, עבריינים תושבי נתניה (בן 28), ירושלים (בן 24), וקרית מלאכי בן (34). למה החליטו לדקור את האסיר שהותקף?
החקירה מתגלגלת עד לאזכור שמו של יוחאי כהן, שחקן הכדורגל לשעבר, בן 41. הוא נעצר בלילה שבין רביעי לחמישי האחרון בחשד לקשירת קשר של נסיון רצח. במשטרה הסבירו כי הוא "על פי החשד, פנה לאסיר בכלא שטה, וביקש ממנו לפגוע באסיר אחר על רקע סכסוך ביניהם".
יש ציין לגבי כהן כי אין לו עבר פלילי, אך הוא מוכר למשטרה מאירועי פשיעה מהעבר ששמו נקשר בהם, והוא אף נעצר ונחקר בעניינם.

2 צפייה בגלריה
(יוחאי כהן, בימי הכדורגל | צילום: נחום סגל)

לרוע מזלם של התוקפים ושל כהן, אירוע התקיפה תועד כולו במצלמות האבטחה של הכלא, מה שאיפשר את חקירת האירוע באופן יסודי. כל מה שנותר לברר הוא המניע, משום הרקע לסכסוך עדיין לא הוברר עד סופו, כמו גם מידת מעורבותו של כהן.

קראו גם:

כאמור, למזלו של האסיר שהותקף, בשל העובדה שהארוע התרחש בחצר ולא בתאים, היו במקום מספיק סוהרים שהתערבו במהירות והפרידו בינו לבין תוקפיו שלא הספיקו לבצע את זממם עד תום. בשל כך, פציעתו של האסיר היתה קלה יחסית ולא חמורה, והאירוע הזה היה יכול להסתיים בתוצאה קשה הרבה יותר.