פועל בן כ-30 נהרג לאחר שנפל מגובה של כ-8 קומות באתר בניה ברחוב הביכורים בנתניה. החובשים והפראמדיקים של מד"א העניקו לפועל שסבל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופם נאלצו לקבוע את מותו.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פועל נוסף בן כ-40 שנפגע מחפץ שנפל מגובה (ככל הנראה חלק מפיגום) מטופל במקום על ידי צוות מד"א במצב קל-בינוני ויפונה בהמשך לבית החולים.
פראמדיק מד"א תומר קולברג וחובש רפואת חירום במד"א משה רייכמן סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה ראינו את הפועל שנפל מגובה רב שוכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי אבל לצערנו לאחר פעולות ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותו. פועל נוסף שהיה באתר הבניה בזמן התאונה הטרגית נפצע באורח קל עד בינוני בגפיים ולאחר טיפול ראשוני הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים לניאדו הסמוך. מספר פועלים שלקו בחרדה טופלו גם כן באתר על ידי צוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".
המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות תאונת העבודה הקטלנית באתר הבניה בשיתוף גורמי משרד העבודה.

קראו גם:

אירוע זה מתווסף לפציעתו באורח בינוני של פועל בן כ-30 אתמול (יום א') לאחר שנפל מפיגום ברחוב המלכים בנתניה וסבל מחבלות ופציעות בפלג גופו העליון.