אנשים רבים מלווים כעת (ראשון) את רס"ר תומר שלמה מיארה (28) ז"ל בדרכו האחרונה לבית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה. בשעה 11:00 היום יצאה שיירת כבוד מבית הוריו של תומר ז"ל ברחוב החרצית 24 לבית העלמין כשרבים הגיעו לכבדו בדרכו האחרונה ועמדו בצדי הדרך עם דגלי ישראל. הלווייתו תתקיים בשעה 12:00.
3 צפייה בגלריה
תומר שלמה מיארה ז"ל
תומר שלמה מיארה ז"ל
תומר שלמה מיארה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

תומר ז"ל, לוחם בגדוד ההנדסה 710, עוצבת "ראם" (179), נפל ביום שישי בקרב בצפון רצועת עזה. אמש, במוצאי שבת, התמלא בית המשפחה בשכונת דורה בחברים, מכרים, משפחה ותושבי העיר שבאו לנחם את ההורים ומשפחתו של תומר, בוגר בית ספר אלדד.



קראו גם:

"תומר היה איש נדיר, אדם שתמיד האיר פנים, תמיד שמח והכיל הכל, תמיד מחבק. בן אדם עם טוב לב אמיתי'', מספר בן הדוד ליאור זרקה שטרם עיכל את הידיעה על נפילתו של תומר קרב. "באתי לאפטר מהמילואים וכך שמעתי את הידיעה הקשה הזו.

3 צפייה בגלריה
תומר שלמה מיארה ז"ל
תומר שלמה מיארה ז"ל
תומר שלמה מיארה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

"אנחנו ממש משפחה לוחמת. כרגע יש שמונה בני דודים שלוחמים בצפון ובעזה, וגם אחותו נגה שרק השתחררה כבר גויסה למילואים. המשפחה כולה בהלם מאחר שתומר שוחרר לפני שבועיים מהמילואים לחודש רענון ואף קבע לעצמו משמרות בעבודה, אבל שבוע שעבר הקפיצו אותו ואת חבריו ליחידה והם שוב נכנסו לעזה. מהרגע שהוא נכנס לעזה שוב המשפחה הספיקה לשמוע ממנו רק כמה פעמים, בשיחות קצרות מאוד בהן הוא עדכן שהוא בסדר. השיחה האחרונה היתה לפני שבוע ועכשיו הוא איננו. כל המשפחה בשוק. לא מעכלים. היום ההורים צפויים לקבל את התחקיר המלא על מה שקרה לו. זה פשוט הלם. לא להאמין שהוא מת".

3 צפייה בגלריה
תומר שלמה מיארה ז"ל
תומר שלמה מיארה ז"ל
תומר שלמה מיארה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

מאז היוודע דבר מותו של תומר הרשת מלאה בפוסטים בהם רבים מציינים את הקסם שלו. בין הפוסטים בלט גם מכתב הפרידה של משה כהן, חבר של תומר שעבד איתו שנים רבות במחסני חשמל שמספר על האיש החייכן, שתמיד היה שם עבור כולם. "זה לא נתפס שאני מדבר עליו בזמן עבר. הוא היה בן אדם מדהים וחייכן שתמיד צוחק ועושה אווירה כיפית. אחד שמגבש את כולם. הוא ממש מיגנט את כולם אליו. התחברתי אליו מהשנייה הראשונה. תומר לא ידע מה זה פחד. הוא היה בן אדם שאוהב את החיים. זו הזיה שהוא לא פה. זה לא נקלט. עכשיו כשהוא מת, הם נשארו ארבע אחים ואחות והם בהלם מאז שהבשורה המרה הגיעה אליהם. נסעתי אליהם הביתה לנחם אתמול. הכאב בלתי נתפס".



חבר נוסף מספר שמדובר במשפחה מאוד מגובשת, שתמיד ביחד, חוגגים ביחד ונפגשים הרבה, בעיקר בחגים וסופי שבוע. "הם לקחו את זה קשה מאוד. ממש בהלם. לא מצליחים לעכל, במיוחד בגלל השמועה שניסו לחטוף את הגופה שלו אחרי שהוא נהרג. יש ממש סרטון שרץ בטלגרם. זה מזעזע".
יהי זכרו ברוך.