בית משפט השלום בנתניה גזר עשרה חודשי מאסר על תושב העיר, גבר בן 39, לאחר שאיים ותקף את אשתו במספר מקרים שהתפרשו על גבי כמה שנים. בשל מסוכנותו, הנאשם הגיע לבית המשפט כעציר, לאחר שהוחלט לפני מספר חודשים לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים.
1 צפייה בגלריה
גבר
גבר
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי גזר הדין, באחד המקרים ביקש הנאשם בשעות הבוקר כסף מהמתלוננת לקניית סיגריות, והמתלוננת השיבה כי אין לה כסף. בתגובה, הנאשם דפק ידיו בקיר מספר פעמים ואמר לה "אין בעיה יא בת זונה, אין בעיה, אני אראה מה זה, תופסת אותי בשבועיים הכי קשים שאני בלי שקל, מתעללת בי, חכי חכי.. גירושים את לא תראי ממני זה אני מבטיח לך, תנעלי את הדלת תעשי מה שאת רוצה. אני אשב שם ליד הדלת… בא לי לשבור את כל הבית. לא בא לי להשאיר פה משהו אחד שלם... בא לי לגמור אותך, לשבור אותך כמה שאת משפילה אותי".
קראו גם:
בהמשך, יצאה המתלוננת לאסוף את הילדים מהגן, ואז שלח לה הנאשם הודעה: "גועל נפש של בן אדם, מוטטת אותי נפשית, אין לי רצון לחיות בגללך, אלוהים ישלם לך יא זבל, אלוהים ישלם לך, שתסבלי כל החיים אמן". לאחר שחזרה, נטל הנאשם תיק שהיה תלוי על כלוב התוכי בבית, השליך אותו אל עבר המתלוננת ופגע בה פעמים ספורות.
במקרה אחר, איים הנאשם על אשתו באומרו "את תהיי שירה איסקוב הבאה". במקרה שלישי בו הורשע, הנאשם תקף את המתלוננת בזמן שהייתה בהריון.
תסקיר שירות המבחן קבע כי הנאשם הביע חרטה על מעשיו, וטרם מעצרו אף השתלב בהדרכה הורית. למרות זאת, שירות המבחן קבע כי ישנו סיכון להישנות ביצוע עבירות מצד הנאשם, וכי קיימת אצלו מודעות נמוכה לבעייתיות שבהתנהגותו.
כאמור, בית המשפט גזר על הנאשם עונש מאסר בן עשרה חודשים וכן שמונה חודשי מאסר על תנאי.
כל העדכונים - חדשות נתניה